تمدید مهلت شرکت در دهمین دوره طرح «شباب‌الرضا»
کد خبر: 3992835
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹

تمدید مهلت شرکت در دهمین دوره طرح «شباب‌الرضا»

مدیر مؤسسه قرآنی گلستان خضراء در گلستان از اجرای دهمین دوره طرح ملی تلاوت «شباب‌ الرضا» در گلستان خبر داد و گفت: مهلت ثبت‌نام در این طرح قرآنی تا ۱۰ شهریورماه در استان تمدید شد.

ارسالی سه شنبه//مهلت شرکت در دهمین دوره طرح «شباب‌الرضا» تمدید شدفاطمه کریمی، مدیر مؤسسه قرآنی گلستان خضراء در گلستان در گفت‌وگو با ایکنا از گلستان، اظهار کرد: فراخوان ثبت‌نام در دهمین دوره طرح ملی تلاوت «شباب‌ الرضا» در گلستان از ۱۴ مردادماه آغاز شده بود که تا ۱۰ شهریورماه فرصت ثبت‌نام در این طرح تمدید شد.

وی با اشاره به اینکه این طرح با هدف پرورش استعدادهای قرآنی به منظور تربیت چهره‌های بزرگ قرآنی در قرائت قرآن کریم و مسلط به مفاهیم برگزار خواهد شد، افزود: در این راستا علاقه‌مندان با مراجعه به سایت www.melitelavat.ir می‌توانند نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

مدیر مؤسسه قرآنی گلستان خضراء در گلستان بیان کرد: مجری این طرح در استان گلستان موسسه قرآنی گلستان خضراء است و در این طرح به شرکت‌کنندگان رشته‌های صوت و لحن، قرائت، حفظ، وقف و ابتدا و مفاهیم و غیره و اجرای تلاوت‌های اثرگذار و معناگرا آموزش داده می‌شود.

وی ادامه داد: این طرح ویژه پسران ۸ تا ۱۴ سال و دختران ۱۰ تا ۱۵ سال بوده که با همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی و مؤسسه قرآنی صراط مشهد اجرا می‌شود.

کریمی بیان کرد: اجرای دهمین دوره طرح ملی تلاوت «شباب‌ الرضا» به‌صورت حضوری و مجازی خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند با شرکت در این طرح زمینه‌ مناسبی برای شکوفایی استعدادهای قرآنی خود را داشته باشند.

انتهای پیام
captcha