فرهنگ نماز در بین دانشگاهیان اردبیلی نهادینه‌سازی می‌شود
کد خبر: 3992974
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷

فرهنگ نماز در بین دانشگاهیان اردبیلی نهادینه‌سازی می‌شود

مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل، گفت: با توجه به اینکه ترویج و توسعه نماز نقش مهمی در حوزه تعلیم و تربیت دارد، بایستی فرهنگ نماز نیز در دانشگاه فرهنگیان اردبیل ترویج یابد.

رضازاده// فرهنگ نماز در بین دانشگاهیان اردبیلی نهادینه‌سازی می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، الله‌شکر عبدی، مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل، سوم شهریورماه، در دیدار با رئیس دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل، اظهار کرد: با توجه به اینکه دانشگاه یک محل تعلیم و تربیتی محسوب می‌شود، بایستی تمام تمهیدات نیز در زمینه ترویج و توسعه نماز پیش‌بینی شود.

وی بیان کرد: انتظار می‌رود برنامه‌ریزی‌های لازم در راستای ایجاد هماهنگی برای عدم تداخل وقت نماز در دانشگاه فرهنگیان پیاده‌سازی شود، چرا که رسالتی خطیر و حساس بر عهده این دانشگاه وجود دارد و این دانشجویان و معلمان در آینده به موضوع تعلیم و تربیت دانش‌آموزان خود پرداخته و بایستی آماده و با مطالعه آثار بزرگان وارد عرصه تعلیم و تربیت شوند.

مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل تصریح کرد: خوشبختانه ستاد اقامه نماز و دانشگاه فرهنگیان با اجرای برنامه‌هایی در زمینه ترویج و توسعه نماز همکاری خوبی با هم دارند که این ظرفیت در تربیت دینی دانشجومعلمان نیز تأثیرگذار خواهد بود.

عبدی بیان کرد: مقوله آموزشی به همراه مقوله تربیتی در دانشگاه فرهنگیان بسیار اهمیت دارد و بنابراین در این زمینه پیگیر حل مشکلات موجود در این زمینه خواهیم بود تا به تمامی اهداف خود در راستای ترویج فرهنگ نماز به خصوص در بین دانشگاهیان جامه عمل بپوشانیم.

انتهای پیام
captcha