دشمن فرصتی برای دست‌درازی به منافع ایران ندارد
کد خبر: 3993765
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳

دشمن فرصتی برای دست‌درازی به منافع ایران ندارد

معاون ارتباطات حوزوی دفتر رهبر معظم انقلاب با یادآوری اهمیت حفظ صلابت، اقتدار و عزت کشور گفت: بحمد الهی امروز هیچ زمینه‌ای برای امتیازدهی به دشمن و اجازه برای دست‌درازی به منافع کشور وجود ندارد.

به گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد محمدیان، معاون ارتباطات حوزوی دفتر رهبر معظم انقلاب، امروز، 7 شهریورماه در مراسم معارفه تولیت جدید آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع)، با اشاره به اهمیت حفظ صلابت، اقتدار و عزت کشور گفت: بحمد الهی امروز هیچ زمینه‌ای برای امتیازدهی به دشمن و اجازه برای دست‌درازی به منافع کشور وجود ندارد.

وی بر ضرورت خدمت به مردم به عنوان ولی نعمتان انقلاب اسلامی تأکید کرد و بزرگترین افتخار را در نظام اسلامی، خدمت به مردم دانست.

محمدیان همچنین با بیان اینکه همگی ما نسبت به مجاوران حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) به دلیل وجود مشکلات و بافت فرسوده مسئولیت داریم، گفت: باید مسئولان استانی و کشوری آبادانی کامل این بافت به ارمغان بیاید.

معاون ارتباطات حوزوی دفتر رهبر معظم انقلاب با تأکید بر اینکه این انتصاب در دولت جدید که سراسر انگیزه و شاداب است فرصتی برای همه کسانی است که عشق خدمت به مردم و کشور وجود دارد، تصریح کرد: در طول تاریخ مردمانی با بصیرت و استقامت از ما وجود نداشته است و بالاترین نمره در بصیرت گرفتند و اجازه ندادند کربلا دوباره تکرار شود.

محمدیان در ادامه ضمن قرائت حکم رهبر معظم انقلاب برای تولیت جدید این آستان مقدس گفت: آیت‌الله ابراهیم کلانتری بیش از ۲۵ سال در نهادهای مختلف رهبری در دانشگاه‌ها خدمت کردند و در همه مسئولیت‌ها درخشیدند.

وی ضمن قدردانی از زحمات تولیت‌های پیشین حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)، افزود: آیت‌الله دژکام یکی از بهترین نمایندگان رهبر معظم انقلاب هستند چراکه ایشان لنگر آرامش استان شدند و افق‌های روشنی را برای آینده استان ترسیم کردند.

محمدیان ادامه داد: قطعاً با حضور آیت‌الله کلانتری، ظرفیت استان فارس افزایش پیدا خواهد کرد و با همدلی و هم‌ افزایی آستان مقدس احمدبن موسی(ع) قطب فرهنگی کشور خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه خوش به سعادت افرادی که در خدمت انوار الهی قرار می‌گیرند، تصریح کرد: مردم شهید پرور استان فارس با تقدیم بیش از ۱۵ هزار شهید و لشکر فجر در زمان جنگ درخشید و با حضور بزرگان و سرداران رشید، افتخارات بزرگی نصیب کشور و این استان شد.

محمدیان، استان فارس را مهد ادب، فرهنگ نامید و بیان کرد: حافظ و سعدی در برابر این بارگاه‌ها منور پناه آورد و این استان با برخورداری از ظرفیت‌های معنوی و گردشگری مؤمنان را از سراسر کشورها به خود می‌کشانند.

انتهای پیام
captcha