نگهداری نمازخانه‌های بین راهی اردبیل مورد توجه قرار گیرد
کد خبر: 3994563
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۵:۴۱

نگهداری نمازخانه‌های بین راهی اردبیل مورد توجه قرار گیرد

مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل، گفت: بایستی نگهداری و نظافت تمام نمازخانه‌های بین راهی استان اردبیل مورد توجه واقع شود.

رضازاده// نگه‌داری نمازخانه‌های بین راهی اردبیل مورد توجه قرار گیردبه گزارش ایکنا از اردبیل، الله‌شکر عبدی، مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل، دهم شهریورماه، در بازدید از نمازخانه اردبیل - آستارا، اظهار کرد: وضعیت ظاهری و فیزیکی داخل نمازخانه و سرویس‌های بهداشتی اصلا مناسب نبوده و متولی خاصی ندارد که به همین منظور بایستی هر چه سریع‌تر تمهیدات و برنامه‌ریزی لازم در خصوص نگهداری و نظافت آن به کارگرفته شود.

وی ضمن تاکید بر نگه‌داری و نظافت تمام نمازخانه‌های بین راهی استان گفت: وضعیت بیشتر نمازخانه های بین راهی استان از هر جهت مناسب بوده و قابل استفاده برای نمازگزاران می‌باشد و نمازخانه هایی که مناسب نباشند، بایستی اقدامات لازم در خصوص رفع موانع و نواقصات هرچه سریع تر انجام گیرد.

عبدی در ادامه گفت: با توجه به اینکه این نماز خانه در یک موقعیت توریستی و گردشگری قرار دارد، باید وضعیت این نماز خانه از هر نظر مناسب و قابل استفاده برای مسافران و گردشگران باشد.

مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل، گفت: مقرر گردید در آینده نزدیک جلسه شورای اقامه نماز شهرستان نمین در این خصوص تشکیل یابد تا مسئولیت نگهداری و نظافت این نماز خانه به نهاد مقدس بسیج سپاه شهرستان نمین واگذار شود.

انتهای پیام
captcha