پویش «ایران، خانه امام رضا(ع)» در کرمانشاه اجرا می‌شود
کد خبر: 3998597
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۲

پویش «ایران، خانه امام رضا(ع)» در کرمانشاه اجرا می‌شود

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه از اجرای پویش «ایران، خانه امام رضا(ع)» در این استان خبر داد و گفت: قرار است تا پویش طبق زیست‌بوم استان اجرا شود.

حجت‌الاسلام مهدی کارگر، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از برگزاری پویش «ایران، خانه امام رضا(ع)» در استان خبر داد و اظهار کرد: این پویش با استفاده از ظرفیت‌های خادمیاری، شبکه امامت، تشکل‌ها و مجموعه‌های میان تخصصی با توجه به زیست‌بوم استان اجرا می‌شود.

وی افزود: از برنامه‌های اصلی این پویش برگزاری روضه‌های حضرت امام رضا(ع) در سطح روضه کوچه‌ها و خانگی و برگزاری مراسم در مجامع عمومی در بین هیئت‌های مذهبی با موضوع معارف رضوی است.

حجت‌الاسلام کارگر تصریح کرد: ارائه خدمات به بیماران و خانواده‌های درگیر ویروس کرونا و ارائه خدمات در بخش پیشگیری و مقابله با این بیماری از بخش‌های مهم این پویش است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: پخش نذر حضرت رضا(ع) شامل پخت غذا، تهیه و اهدای بسته‌های متبرک، توزیع بسته‌های معیشتی، بهداشتی و خدمات اجتماعی مانند تأمین هزینه‌های درمان، آزادی زندانیان و تهیه جهیزیه از دیگر خدماتی است که در قالب این پویش ارائه می‌شود.

وی اظهار کرد: سرکشی به خانواده شهدا و استفاده از بستر فضای مجازی در نشر معارف رضوی به همت کانون‌های تخصصی خادمیاری از دیگر برنامه‌های اجرایی در قالب اجرای پویش خواهد بود.

انتهای پیام
captcha