فرصت مسئولیت را برای خدمتگزاری به‌کار گیریم نه منافع فردی
کد خبر: 3999182
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸

فرصت مسئولیت را برای خدمتگزاری به‌کار گیریم نه منافع فردی

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله(ع) شیراز رمز پیروزی کشورمان در دفاع مقدس را روحیه ایثار و شهادت رزمندگان دانست و گفت: مسئولان باید مسئولیت را بر منافع شخصی و خانوادگی مقدم داشته و از فرصت خدمتگزاری حداکثر استفاده را ببرند.

به گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم مصطفوی، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه مقاومت بسیج ثارالله(ع) شیراز امروز، 30 شهریورماه در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس گفت: این هفته، یادآور خاطرات رشادت‌های رزمندگان دوران مقدس است.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس بخشی از هویت ملی ما محسوب می‌شود که رژیم بعث عراق جنگ تمام عیاری را بر ما تحمیل کرد، افزود: در دوران دفاع مقدس مردم غیور و مومن کشورمان در صنف‌های متعدد از استقلال سرزمین و هویت دینی و ملی ما دفاع کردند.

مصطفوی، حضور همه اقشار ایران در جنگ تحمیلی را مورد توجه قرار داد و گفت: در ۸ سال دفاع مقدس علاوه بر مردان، بانوانی بودند که در پشت جنگ از سرزمین خود دفاع کرده و نقش ایفا کردند.

وی رمز پیروزی کشورمان در جنگ تحمیلی را روحیه ایثار و شهادت رزمندگان دانست و اظهار کرد: در زمان کنونی درسی که از دفاع مقدس می‌توان گرفت روحیه ایثار، انقلابی بودن و تلاش است که نیاز داریم که همه مسئولان ما برای تحقق مطالبات به حق مردم شریف ایران تلاش کنند.

مصطفوی با اشاره به اینکه مسئولان باید مسئولیت را بر منافع شخصی و خانوادگی مقدم داشته و از فرصت خدمتگزاری حداکثر استفاده را ببرند، بیان کرد: اگر عزتی و قدرتی در سطح منطقه و جهان داریم به اعتبار دفاع مقدس بوده که باعث آن از خودگذشتگی رزمندگان اسلام است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز یادآور شد: فواید و نتایج دفاع مقدس را امام خمینی(ره) در صحیفه سیاسی خود مطرح می‌کنند و یکی از آن‌ها این است که در دفاع مقدس دفع تجاوز کرده و اثبات صلابت اسلام کردیم.

وی با بیان اینکه در دفاع مقدس نزول برکات حاصل شد، اظهار کرد: انقلاب ما به جهانیان صادر شد و ما در ۸ سال دفاع مقدس پرده از چهره تزویر کنار زدیم.

مصطفوی در پایان سخنان خود تأکید کرد: کلمه «ما می‌توانیم» در دفاع مقدس توسط ملت ایران اثبات شد که در ادامه مردم ما توانستند با این پشتوانه کارهای بزرگی را رقم بزنند.

انتهای پیام
captcha