اجرای ۸ جشنواره استانی با موضوع «نماز » در لرستان
کد خبر: 4001156
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰
مدیرکل ارشاد لرستان خبر داد:

اجرای ۸ جشنواره استانی با موضوع «نماز » در لرستان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، گفت: مقدمات برگزاری هشت جشنواره استانی در شش ماهه دوم سال‌جاری به تصویب اعضا شورای اقامه نماز این اداره‌کل رسید.

اجرای ۸ جشنواره استانی با موضوع نماز در لرستانبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، احمدحسین فتایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، سه‌شنبه، ششم مهرماه، در جلسه شورای اقامه نماز این اداره‌کل، ضمن تأکید بر لزوم گسترش فعالیت‌های فرهنگی و هنری با موضوع نماز در سطح استان، گفت: تاکنون اقدامات بسیار خوبی در این حوزه صورت گرفته و ما نیازمند افزایش برنامه‌ها و فعالیت‌های حوزه نماز هستیم تا بتوانیم از این طریق فرهنگ اقامه نماز را در سطح استان نهادینه کنیم.

وی تصریح کرد: عدالت فرهنگی باید در این زمینه نیز رعایت و از ظرفیت تمامی شهرستان‌های استان برای برگزاری برنامه‌های حوزه نماز استفاده شود.

فتایی افزود: شورای اقامه نماز اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مجری بررسی طرح‌های پیشنهادی ادارات تابعه در خصوص موضوع نماز است که باید با نگاه کارشناسانه، برنامه‌هایی خلاقانه و مورد پسند جوانان و نوجوانان را در این زمینه طراحی کند.

در این جلسه که با حضور معاونین توسعه مدیریت، فرهنگی و مطبوعات، هنری و سینمایی و همچنین دبیر شورای اقامه نماز و مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برگزار شد، مقدمات اجرای هشت جشنواره تخصصی با موضوع نماز در سطح استان مصوب شد، که براساس آن شهرستان‌های بروجرد، کوهدشت، پلدختر، الیگودرز، دلفان، سلسله، رومشگان و دورود به عنوان میزبانان این جشنواره‌ها مشخص شدند.

یادآور می‌شود؛ فراخوان جشنواره‌های مذکور طی هفته‌‎های آینده منتشر و در اختیار اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام
captcha