اقامه نماز باید دربرگیرنده تمام ابعاد این فریضه باشد
کد خبر: 4001897
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۶
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی:

اقامه نماز باید دربرگیرنده تمام ابعاد این فریضه باشد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه اقامه نماز فقط برگزاری آن نیست، بیان کرد: این موضوع، علاوه بر بسترهای فیزیکی و ظاهری، جنبه‌های فرهنگی و اجتماعی را نیز دربر می‌گیرد.

اقامه نماز باید دربرگیرنده تمام ابعاد این فریضه باشدبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی، ناصر نبی‌زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی، روز گذشته، 10 مهرماه در اولین کارگروه فرهنگی، آموزشی و اجتماعی اقامه نماز استان با بیان اینکه تفاوت حکومت عادلان و طاغوتیان در اقامه نماز است، گفت:  اهتمام به اقامه نماز و گسترش این فرهنگ، ویژگی اصلی عادلان و صالحان است و همین موضوع اهمیت آن را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه کارگروه به دنبال تدوین سند جامع و کاملی برای طرح در کشور و ستاد اقامه نماز است، افزود: در این راستا ستاد اقامه نماز استان اسناد بالادستی ترویج و توسعه فرهنگ نماز را در اختیار قرار دادند تا با کمک آن‌ها، طرح اصلی اقامه نماز استان تبیین ‌شود.

نبی‌زاده بیان کرد: امیدواریم در کنار دستگاه‌های عضو کارگروه برای توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز تلاش کرده تا به عمق‌بخشی و تأثیر نماز با فعالیت‌هایمان برسیم.

حجت‌الاسلام حسین کمیلی، رئیس ستاد اقامه نماز خراسان‌جنوبی نیز با تأکید بر اینکه کار بر روی این طرح محدود به برگزاری جلسات نخواهد شد و تا حصول نتیجه ادامه دارد، بیان کرد: امروزه بیشتر از هر زمان دیگری نیاز به گسترش فرهنگ نماز داریم و طبق وعده الهی اگر نماز به خوبی اقامه شود، تمام مشکلات فرهنگی و اجتماعی حل خواهد شد.

انتهای پیام
captcha