برگزاری رایگان دوره‌های قرآنی در مؤسسه خاتم‌الانبیا ماهشهر
کد خبر: 4001944
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲

برگزاری رایگان دوره‌های قرآنی در مؤسسه خاتم‌الانبیا ماهشهر

مدیر مؤسسه قرآنی خاتم‌الانبیا ماهشهر با بیان اینکه حدود دو سه سال است که مؤسسه قرآن کریم به منظور درآمدزایی، دوره‌های مختلف و متنوع علمی، فرهنگی و هنری برای عموم مردم برگزار می کند، گفت: به واسطه برگزاری این دوره‌ها موفق شدیم دوره‌های قرآنی خود را در جهت جذب حداکثری به صورت رایگان برگزار کنیم.

برگزاری رایگان دوره‌های قرآنی در مؤسسه خاتم الانبیا ماهشهرحسن حلافیان، مدیر مؤسسه قرآنی خاتم الانبیاء ماهشهر در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان درباره برنامه‌های این مؤسسه قرآنی گفت: کلاس‌های جدید پیش دبستانی و مهدکودک موسسه به نام «مهر فاطمی» راه‌اندازی شده است و برخی آنها امروز و برخی از فردا شروع به کار می‌کنند.

وی با بیان اینکه کلاس روخوانی ویژه بانوان بزرگسال در حال برگزاری است، گفت: همچنین از روز گذشته دوره جدید تخصصی تلفیقی روانخوانی ـ فصیح خوانی ویژه بانوان در مؤسسه آغاز شده است. مدرس این دوره خانم قنوانی، حافظ کل قرآن شهرستان است.

حلافیان اظهار کرد: در کنار برنامه‌های قرآنی کلاس‌های فوق العاده زبان انگلیسی، نسخه خوانی و غیره در مؤسسه برگزار می‌شود. حدود دو سه سال است که مؤسسه قرآن کریم به منظور درآمدزایی، دوره‌های مختلف و متنوع علمی، فرهنگی و هنری برای عموم مردم برگزار می کند. به واسطه برگزاری این دوره‌ها موفق شدیم دوره‌های قرآنی خود را در جهت جذب حداکثری به صورت رایگان برگزار کنیم.

مدیر مؤسسه قرآنی خاتم‌الانبیا(ص) ماهشهر خاطرنشان کرد: به مناسبت میلاد حضرت رسول اکرم(ص) در حال برنامه ریزی هستیم. قصد داریم به این مناسبت از حافظان مؤسسه و مربیان نمونه مؤسسه قدردانی کنیم.

وی در پایان گفت: یکی دیگر از کارهای مؤسسه پیگیری برگزاری دوره آموزشی مداحی است. پیش از این دوره‌ای برای آموزش مداحی در شهرستان نداشتیم. با توجه به چالش‌هایی که در زمینه دستورالعمل‌های آموزش مداحی وجود دارد جلسات متعددی با اداره‌کل تبلیغات اسلامی شهرستان، کانون مداحان و مداحان شناخته‌شده شهرستان برگزار کردیم. نتیجه این جلسات نوشتن یک پیش‌نویس برای برگزاری دوره آموزشی مداحی در سطح شهرستان است. تلاش می‌کنیم با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی، مداحان آقا و خانم شهرستان را ساماندهی کنیم و بر اساس یک دستورالعمل واحد دوره های آموزش مداحی را در این موسسه برگزار کنیم.

انتهای پیام
captcha