عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی خیانت به جهان اسلامی است
کد خبر: 4002015
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۲

عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی خیانت به جهان اسلامی است

امام جماعت شهرستان گرمی، گفت: کشورهای همسایه به عاقبت کشورهایی که با اسرائیل رابطه دوستی برقرار کردند بیاندیشند.

عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی خیانت به جهان اسلامی استحجت‌الاسلام والمسلمین یاسر محمدزاده، امام جماعت شهرستان گرمی در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، اظهار کرد: کشورهای همسایه بویژه دولت جمهوری آذربایجان و ترکیه به عاقبت کشورهایی که با اسرائیل رابطه دوستی برقرار کردند بیاندیشند.

وی بیان کرد: امروز قدرت نیروهای مسلح کشورمان به حدی رسیده است که وقتی سخن از رزمایش می آوریم دشمنان مان خواب راحت به چشمان شان نمی آید.

حجت‌الاسلام محمدزاده، ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران به شیطنت اخیر دولت جمهوری آذربایجان که بازیچه دولت ترکیه و رژیم غاصب صهیونیستی شده است، بی تفاوت نبوده و در هر سطحی آمادگی دارد جهت حفظ مرز ژئوپولوتیک خود با کشور ارمنستان که تنها راه ارتباط جمهوری اسلامی ایران با حوزه قفقاز و اوراسیا است، مقاومت نشان دهد.

کارشناس مذهبی و امام جماعت شهرستان گرمی، خطاب به الهام علی‌اف و رجب طیب اردوغان گفت: از روسای جمهوری آذربایجان و ترکیه می خواهم به سرگذشت دولت هایی که با رژیم غاصب صهیونیستی رفاقت کردند، مطالعه‌ای عمیق داشته باشند و دست از توهم توطئه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بردارند چرا که نیروهای مسلح ما حتی توهم توطئه را نیز بر نمی تابند و آماده رویارویی با کوچک ترین خطای محاسباتی دشمن هستند.

وی ضمن یادآوری جایگاه و قدرت منطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران، به همسایگان هشدار داد که در آینده نه چندان دور، جمهوری اسلامی ایران قدرت برتر جهانی خواهد بود  و خیانت‌های همسایگان خود در ارتباط با دوستی با رژیم غاصب صهیونیستی را نادیده نخواهد گرفت.‌

انتهای پیام
captcha