برگزیدگان مسابقه عکس عاشورایی در مشگین‌شهر معرفی شدند + اسامی
کد خبر: 4003275
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳

برگزیدگان مسابقه عکس عاشورایی در مشگین‌شهر معرفی شدند + اسامی

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشگین‌شهر، گفت: برگزیدگان مسابقه عکس عاشورایی در مشگین‌شهر معرفی و تجلیل شدند.

رضازاده// برگزیدگان مسابقه عکس عاشورایی در مشگین‌شهر معرفی شدند + اسامیبه گزارش ایکنا از اردبیل، محمد جعفری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشگین‌شهر، 17 مهرماه، با اعلام این خبر در اردبیل، اظهار کرد: حمایت تمام قد از برگزاری رویدادهای فرهنگی و هنری جزو برنامه‌های اساسی و حائز اهمیت بوده و در این زمینه تمام سعی و تلاش خود را برای تحقق اهداف مورد نظر به‌کار می‌گیریم.

وی بیان کرد: توسعه برنامه‌های فرهنگی را بایستی در استان اردبیل مورد توجه قرار داده و اقدامات لازم را در این راستا به صورت همه‌جانبه تحقق بخشیم که این مسئله به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشگین‌شهر، ادامه داد: اقدامات لازم برای اجرای برنامه‌های مذهبی و فرهنگی را به شکل همه‌جانبه انجام داده و مشکلات و موانع موجود در این زمینه را احصاء و شناسایی می‌کنیم.

جعفری، با اعلام اسامی و نفرات برتر نیز گفت: غلامحسین صفری، آرمین حجازی، اصغرپارسا و مهسا موسوی، به عنوان برگزیدگان مسابقه عکس عاشورایی در مشگین‌شهر اعلام شدند.

گفتنی است؛ در پایان مراسم، از برگزیدگان مسابقه عکس عاشورایی توسط فرهنگ و ارشاد اسلامی مشگین‌شهر به همراه مسئول انجمن سینمای جوان و مسئول فیلم و عکس کانون بسیج هنرمندان مشگین‌شهر، ضمن معرفی برگزیدگان  به شرح ذیل، با اهدای لوح سپاس و جوائز تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha