رئیس هیئت‌امنای باغ موزه دفاع مقدس لرستان منصوب شد
کد خبر: 4005533
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۰۵:۲۷

رئیس هیئت‌امنای باغ موزه دفاع مقدس لرستان منصوب شد

فرهاد زیویار، استاندار لرستان به ریاست هیئت‌امنای مرکز فرهنگی و باغ موزه دفاع لرستان منصوب شد.

رئیس هیئت امنای باغ موزه دفاع مقدس لرستان منصوب شدبه گزارش ایکنا از لرستان، طی حکمی از سوی رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور، فرهاد زیویار، استاندار لرستان به‌عنوان رئیس هیئت‌امنای مرکز فرهنگی و باغ موزه دفاع مقدس استان لرستان منصوب شد.

در این حکم آمده است: همکاری در جهت حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج روحیه ایثار سلحشوری و ثبت حماسه دلاورمردان ایران اسلامی افتخار و توفیق بزرگی است که نصیب شما گردیده است.

بی‌شک حفظ ارزش‌های دفاع مقدس و حماسه‌های فرزندان برومند و شجاع این مرز و بوم در گرو اهتمام تمام علاقه‌مندان این عرصه می‌باشد.

با استعانت از خداوند سبحان و نظر به سوابق تعهد و تجارب ارزشمند و شایستگی‌های علمی و تخصصی با عنایت به تبصره ۲ ماده ۶ فصل دوم آیین‌نامه نحوه اداره مراکز فرهنگی و موزه‌های دفاع مقدس، مصوب مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا امام خامنه‌ای، جنابعالی به‌عنوان رئیس هیئت امنای مرکز فرهنگی و موزه با دفاع مقدس استان لرستان تعیین و منصوب می‌گردید.

ان‎شاءالله با توکل و استمداد از خداوند تبارک و تعالی و پیروی از دستورات نورانی حضرت امام خمینی(ره) و شهدای والامقام و پیروی از فرامین فرمانده معظم کل قوا و بهره‌گیری از قابلیت‌های خود و توانمندی‌های استان و همکاران محترم در جهت انجام ماموریت‌های محوله در راستای حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس موفق و مؤید باشید.

انتهای پیام
captcha