دوره آموزشی تخصصی «صوت و لحن» در کرمانشاه برگزار می‌شود
کد خبر: 4006699
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹

دوره آموزشی تخصصی «صوت و لحن» در کرمانشاه برگزار می‌شود

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف کرمانشاه گفت: به‌منظور آمادگی متسابقین راه یافته به مرحله کشوری مسابقات سراسری قرآن کریم دوره آموزشی تخصصی «صوت و لحن» در کرمانشاه برگزار خواهد شد.

ساحل سهیلی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از برگزاری دوره آموزشی تخصصی «صوت و لحن» ویژه متسابقین راه یافته به مرحله نهایی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف در استان خبر داد و اظهار کرد: این دوره آموزشی با تدریس استاد علی خانی، قاری بین‌المللی قرآن به شیوه مجازی برگزار خواهد شد.

وی افزود: این کارگاه با موضوع «راهکار‌های تقویت و ارتقای صوت و لحن» برای حضور در مسابقات سراسری قرآن کریم توسط «ستاد حفظ مؤسسه قرآنی میراث ماندگار» اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

سهیلی تصریح کرد: برای حضور در این دوره متسابقین راه یافته به مرحله نهایی مسابقات قرآن اوقاف می‌توانند تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه، ۲۸ مهرماه سال‌جاری از طریق ورود به لینک و بارگزاری و ارسال ۲ پرسشنامه که برای پاسخ به پرسشنامه عمومی به لینک ۵y۷۲۳Na#?ref=wh/https://survey.porsilne.ir/s و برای پاسخ به پرسشنامه تخصصی به لینک https://survey.porsline.ir/s/y۶۶a۶Mq#?ref=wh اقدام کنند.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف کرمانشاه در ادامه به تعداد متسابقین استان کرمانشاه راه یافته به مرحله نهایی مسابقات قرآن سراسری اشاره و عنوان کرد: ۱۳ متسابق به مرحله نیمه نهایی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن اوقاف در کرمانشاه راه یافتند که از این تعداد نفرات راه یافته به مرحله نهایی پس از داوری آثار فرستاده شده به مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف که ۱۵ آبان سال‌جاری انجام خواهد مشخص می‌شوند.

وی در پایان به برگزاری دوره‌های تخصصی دیگر ویژه متسابقین استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: طی یک‌ماه گذشته دوره‌های تخصصی تجوید با حضور استاد پورزرگری و دوره تخصصی صوت و لحن با حضور استاد محسن یاراحمدی در کرمانشاه برگزار شده است.

انتهای پیام
captcha