۱۱ شرکت‌کننده کرمانشاهی در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات سراسری قرآن
کد خبر: 4011668
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵

۱۱ شرکت‌کننده کرمانشاهی در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات سراسری قرآن

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: فایل‌های تصویری ۱۱ متسابق کرمانشاهی راه یافته به مرحله نیمه نهایی مسابقات سراسری قرآن داوری می‌شود.

ساحل سهیلی اوقاف و امور خیریه کرمانشاه

ساحل سهیلی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با اشاره به آغاز داوری آثار متسابقن راه یافته به مرحله نیمه نهایی مسابقات سراسری قرآن، اظهار کرد: به سبب شرایط موجود ناشی از کرونا مسابقات این دوره به شیوه غیرحضوری برگزار شده و فایل‌های متسابقین راه یافته به مرحله نیمه نهایی، ارسال شده با سازمان اوقاف در حال داوری شدن است.

وی افزود: داوری آثار ارسال شده به مرحله نیمه نهایی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش بانوان در رشته‌های قرائت ترتیل ۱۶ آبان، حفظ ۲۰ جزء ۱۷ آبان، حفظ کل روز‌های ۱۸ و ۱۹ آبان و در بخش آقایان در رشته قرائت ۱۶ و ۱۷ آبان، ترتیل و اذان روز‌های ۱۸ و ۱۹ که داوری این بخش تا ظهر ۱۹ آبان ادامه دارد، در رشته حفظ کل از روز ۱۹ تا ۲۱ آبان که داوری این بخش نیز از بعد از ظهر ۱۹ آبان آغاز می‌شود و داوری رشته حفظ ۲۰ جزء روز ۲۲ آبان‌ماه خواهد بود.

سهیلی تصریح کرد: در این دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم از استان کرمانشاه ۱۱ متسابق به مرحله نیمه نهایی راه یافتند که فایل تصویری تلاوت‌های ۶ نفر در بخش آقایان و ۵ نفر در بخش بانوان داوری و قضاوت خواهد شد.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در پایان بیان کرد: نفرات برتر این مسابقات به فینال چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که آذرماه امسال برگزار خواهد شد راه می‌یابند.

انتهای پیام
captcha