«مدهامتان» قرآنیان مساجد فارس را فرامی‌خواند
کد خبر: 4013080
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴

«مدهامتان» قرآنیان مساجد فارس را فرامی‌خواند

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد فارس از برگزاری پانزدهمین مسابقات قرآن «مدهامتان» ویژه اصحاب مسجد این استان خبر داد و گفت: آخرین مهلت شرکت در این مسابقات پایان آذرماه سال جاری است.

حجت‌الاسلام حسین امیدی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد فارسبه گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام حسین امیدی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد فارس امروز، 23 آبان‌ماه در جمع خبرنگاران از برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» در این کانون‌ها خبر داد و گفت: مسابقات مرحله استانی به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

وی آخرین مهلت شرکت در این مسابقات را آخر آذرماه سال جاری اعلام کرد و افزود: این مسابقات در دو گروه دختر و پسر و در رده‌های سنی زیر هفت سال، هفت تا 16 سال و 16 تا 30 سال اجرا خواهد شد.

امیدی بیان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقات باید عضو یکی از کانون‎‌های فرهنگی ـ هنری مساجد شده و از طریق سامانه بچه‌های مسجد به نشانی https://bachehayemasjed.ir/signin نسبت به بارگذاری اثر اقدام کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد فارس در ادامه سخنان خود گفت: «مدهامتان» عنوان بزرگترین رویداد قرآنی بچه‌های مسجد است که به معنای 2 باغ خرم و سبز و برگرفته از آیه شریفه 64 سوره مبارکه الرحمن است.

امیدی با بیان اینکه این دوره از مسابقات در 10 رشته برگزار می‌شود، گفت: پانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی مدهامتان در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ جزء 30، مکبری، قرائت نماز و استعدادیابی برگزار می‌شود.

وی، ترویج معارف قرآنی در جامعه، توجه به مساجد به عنوان پایگاه های اصلی فعالیت‌های قرآنی، تحکیم پیوند مسجد، قرآن و مردم و کشف استعدادهای قرآنی را از جمله اهداف برگزاری مسابقات قرآنی «مدها متان» برشمرد.

انتهای پیام
captcha