فعالیت ۲۶۴ خادمیار رضوی یزدی در عرصه تعلیم و تربیت
کد خبر: 4014247
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۴

فعالیت ۲۶۴ خادمیار رضوی یزدی در عرصه تعلیم و تربیت

مسئول کانون تخصصی تعلیم و تربیت خدمت رضوی شهرستان یزد از فعالیت ۲۶۴ خادمیار رضوی در عرصه تعلیم و تربیت و ارائه خدمت به دانش‌آموزان نیازمند و مناطق محروم خبر داد.

نشست سرگروه‌های کانون تخصصی تعلیم و تربیت خدمت رضویبه گزارش ایکنا از یزد، معصومه جواهریان، مسئول کانون تخصصی تعلیم و تربیت خدمت رضوی شهرستان یزد، 27 آبان ماه در نشست سرگروه‌های کانون تخصصی تعلیم و تربیت اظهار کرد: مهمترین هدف کانون تعلیم و تربیت ارتباط آموزشی و تربیتی بین خادمیاران فرهنگی اعم از معلمان و مشاوران با دانش آموزان است.

وی تعداد خادمیاران عرصه تعلیم و تربیت شهرستان یزد را 264 نفر اعلام کرد و با اشاره به اهم فعالیت‌های انجام شده کانون در سال جاری بیان کرد: درخواست اسامی دانش آموزان مستعد و نیازمند در دروس مختلف از آموزش و پرورش ناحیه دو دریافت و در این زمینه 200 دانش آموز معرفی شدند و همچنین 30 دانش آموز از طرف بنیاد شهید در مقاطع مختلف به این کانون معرفی شد.

جواهریان ادامه داد: تدریس خادمیاران معلم برای دانش آموزان دوره متوسطه در دروس ریاضی، فیزیک، شیمی، عربی و در مقطع ابتدایی تمامی دروس از دیگر اقدامات است که این موضوع موجب شد دانش آموزان در امتحانات خرداد و شهریورماه سال گذشته نمرات قبولی خوبی را کسب کنند.

مسئول کانون تخصصی تعلیم و تربیت خدمت رضوی شهرستان یزد، معرفی دانش آموزان برای معاینه چشم به کلینیک فرهنگیان و تهیه عینک رایگان، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی برای ۳۰۰ خانواده به ارزش هر بسته ۵۰۰ هزارتومان، تهیه ۱۰۰ پرس غذا و توزیع بین خانواده‌های سادات و ایتام در ظهر عید سعید غدیر، تهیه ۵۰ بسته ماسک و توزیع بین دانش آموزان سال اولی نیازمند در آغاز سال تحصیلی جدید را از دیگر اقدامات برشمرد.

انتهای پیام
captcha