بیانیه سپاه شهدای آذربایجان‌غربی در پی درگذشت آیت‌الله شبستری
کد خبر: 4014319
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵

بیانیه سپاه شهدای آذربایجان‌غربی در پی درگذشت آیت‌الله شبستری

سپاه شهدای آذربایجان‌غربی در پی درگذشت آیت‌الله محسن مجتهد شبستری، عضو مجلس خبرگان رهبری بیانیه‌ای صادر کرد.

بیانیه

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، ۲۷ آبان در پی درگذشت آیت‌الله محسن مجتهد شبستری، عضو مجلس خبرگان رهبری بیانیه‌ای صادر کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است:

«بسم‌الله الرحمن‌الرحیم

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ

خبر اندوه‌بار درگذشت عالم بصیر و مجاهد و سیاست‌مدار اخلاق‌مدار، آیت‌الله محسن مجتهد شبستری، عضو مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام و از چهره‌های شاخص جامعه روحانیت مبارز، موجب تأثر و تألم خاطر همراهان و دوست‌داران انقلاب اسلامی شد.

آن عالم مجاهد عمر پربرکت و معنویت خود را در راه ترویج و نشر علوم اسلامی و شعائر دینی و مذهبی، تربیت شاگردان فاضل و دفاع از آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی ایران و حمایت و پشتیبانی از ولایت فقیه و خدمت به مردم شریف ایران مصروف کرد.

این عالم بزرگوار از مبارزانی بود که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی استوار در راه امام راحل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز با تبعیت از مقام معظم رهبری(دام‌ظله العالی) در عرصه‌های متعدد و خطیر به انجام خدمات مخلصانه اقدام کرد، که می‌توان نمایندگی ولی‌فقیه در استان آذربایجان‌شرقی و امامت ‌جمعه ‌تبریز، عضویت مجمع تشخیص مصلحت نظام، عضویت در شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز، نمایندگی مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در ادوار متعدد و عضویت در شورای عالی مجمع جهانی اهل‌ بیت(ع) را نام برد.

سپاه شهدای استان آذربایجان‌غربی فقدان این عالم جلیل‌القدر را خدمت رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) و خانواده آن مرحوم به‌ویژه حضرت آیت‌الله جواد مجتهد شبستری فرزند برومند ایشان و نماینده محترم مردم استان آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری و همچنین مردم ولایت‌مدار آذربایجان تسلیت عرض نموده و برای روح بلند آن فقید رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جزیل از درگاه خداوند متعال مسألت می‌نماید.»

انتهای پیام
captcha