برگزاری مسابقه «نماز، نماد صلابت و اقتدار بسیج» در چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 4014841
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۶

برگزاری مسابقه «نماز، نماد صلابت و اقتدار بسیج» در چهارمحال‌وبختیاری

مسابقه «نماز، نماد صلابت و اقتدار بسیج» به میزبانی ستاد اقامه نماز چهارمحال‌وبختیاری و با همکاری سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) و بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

نمازبه گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری به‌نقل از روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان، به‌مناسبت بزرگداشت هفته بسیج به میزبانی ستاد اقامه نماز و با همکاری بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج)، مسابقه پیامکی مطالعه محتوا با عنوان «نماز نماد صلابت و اقتدار بسیج» در استان برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقه می‌توانند پس از مطالعه محتوای بارگذاری شده در فراخوان، پاسخ پرسش‌های طرح شده را به‌صورت یک عدد ۱۱ رقمی به سامانه پیامکی ستاد اقامه نماز چهارمحال‌وبختیاری به شماره ۱۰۰۰۰۳۳۳۳۰۷۷۰ ارسال کنند.

آخرین مهلت شرکت در مسابقه ۱۰ آذرماه جاری اعلام شده است و به ۱۰ نفر از برگزیدگان هدیه یک میلیون ریالی اهدا می‌شود؛ شرکت‌کنندگان برای مشاهده نتایج مسابقه به نشانی اینترنتی Namaz.ir مراجعه کنند.

علاقه‌مندان برای دریافت محتوای مسابقه پیامکی مطالعه محتوا با عنوان «نماز، نماد صلابت و اقتدار بسیج » از لینک ذیل اقدام کنند.

مسابقه نماز ۲

انتهای پیام
captcha