چالش‌ها و موانع اقامه نماز در مدارس لرستان بررسی شد
کد خبر: 4017520
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۵
در نشست هیئت اندیشه‌ورز نماز؛

چالش‌ها و موانع اقامه نماز در مدارس لرستان بررسی شد

با هدف شناسایی چالش‌ها و موانع اقامه نماز در مدارس و ارائه راهکارهای مناسب برای توسعه و تعمیق فرهنگ اقامه نماز، هیئت اندیشه‌ورز نماز اداره‌کل آموزش و پرورش استان لرستان تشکیل جلسه داد.

جلسه هیئت اندیشه‌ورز نماز آموزش و پرورش لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، در اولین جلسه هیئت اندیشه‌‎ورز نماز آموزش و پرورش لرستان که امروز، نهم آذر برگزار شد، عیسی حیدروند، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان به بیان مباحثی در رابطه با هیئت اندیشه‌ورز نماز و سه منشور نورانی قرآن، عترت و نماز پرداخت.

احسان پیرداده‌بیرانوند، کارشناس مسئول قرآن وعترت اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان نیز در این نشست، گفت: در زمینه تقویت معلمان پایه سوم ابتدایی و معلمان پایه هشتم متوسطه اول دوره ضمن خدمت آماده شده است که اجرایی خواهد شد.

حجت‌الله مؤمنی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان نیز در این نشست، اظهار کرد: در ساحت اول سند تحول بنیادین بُعد عبادی، اخلاقی، اعتقادی و تربیتی گنجانده شده که در اولین گام و اولویت اصلی توسعه و تعمیق فرهنگ نماز و انس با قرآن و درک مفاهیم این گنجینه باارزش الهی از راهبردهای اساسی این ساحت مهم است.

وی افزود: امروزه بهره‌گیری از فضای مجازی به نحو شایسته مورد تاکید است تا شاهد پیشرفت دانش‌آموزان در فعالیت‌های سه منشور نورانی قرآن، عترت و نماز باشیم و به خوبی از فضای مجازی استفاده و تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم.

در پایان این نشست، روسای ستاد اقامه نماز استان و مدیران حوزه‌های علمیه خواهران و برادران لرستان با بیان چالش‌ها و موانع اقامه نماز در مدارس، راهکارهای خود را جهت توسعه و تعمیق فرهنگ اقامه نماز ارائه دادند.

انتهای پیام
captcha