فرمانداران مشکلات نماز شهرستان‌های اردبیل را احصاء کنند + عکس
کد خبر: 4017733
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۹

فرمانداران مشکلات نماز شهرستان‌های اردبیل را احصاء کنند + عکس

مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل، گفت: انتظار داریم تا فرمانداران به عنوان رئیس شورای اقامه نماز، نقاط ضعف و مشکلات نماز شهرستان‌های اردبیل را احصاء و برای حل مشکلات آن ورود پیدا کنند.

الله شکر عبدی ستاد اقامه نماز اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، الله‌شکر عبدی، مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل، دهم آذرماه، در آئین معارفه دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان تازه تاسیس انگوت، اظهار کرد: انتظار داریم تا فرمانداران به عنوان رئیس شورای اقامه نماز، نقاط ضعف و مشکلات نماز شهرستان‌های اردبیل را احصاء و برای حل مشکلات آن ورود پیدا کنند.

وی بیان کرد: فلسفه وجودی ستاد اقامه نماز ترویج و توسعه نماز در میان اقشار مختلف جامعه است که به همین منظور در طول سال برنامه‌هایی در سه محور مدیریتی تمهیدی - آموزشی و پژوهشی و تبلیغی و ترویجی توسط ادارات اجرایی می‌شود.

عبدی به آئین نامه جدید شورای اقامه نماز اشاره و تاکید کرد: طبق این آئین‌نامه جدید استانداران در استان و فرمانداران در شهرستان‌ها به عنوان رئیس شورای اقامه نماز انتخاب می‌شوند که وظیفه دارند حکم اعضای شورای اقامه نماز نیز در اسرع وقت  صادر و به اعضا ابلاغ کنند.

وی اظهار کرد: یکی از دستاورد های نماز در شهرستان تازه تاسیس، ستاد اقامه نماز معرفی دبیر برای آن بوده، چرا که ترویج و توسعه نماز به کاهش آسیب‌های اجتماعی و رونق معنویات و مکارم اخلاقی منجر می‌شود و نماز و مسائل دینی محور تمام خوبی‌ها و سلامت جامعه است.

لطفعلی زیادی، فرماندار شهرستان انگوت، نیز در این مراسم گفت: سعی می‌کنیم با همکاری دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان، فرهنگ اقامه نماز را ترویج و توسعه دهیم؛ زیرا نماز یکی از عوامل کاهش آسیب‌های اجتماعی بوده و با توجه به بررسی‌های به عمل آمده خانواده‌هایی که اهل نماز هستند خانواده سالم و موفق‌تری هم بوده‌اند.

انتهای پیام
captcha