خادمان نماز در بوشهر تجلیل شدند + عکس
کد خبر: 4020082
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۳

خادمان نماز در بوشهر تجلیل شدند + عکس

طی مراسمی با حضور آیت‌الله صفایی‌بوشهری از بسیجیان خادم نماز در حسینیه امام خامنه‌ای مصلای جمعه شهر بوشهر تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، طی مراسمی که به‌مناسبت گرامیداشت سالروز حضرت زینب(س) و پاسداشت یاد مدافع حرم پاسدار شهید محمد احمدی‌جوان، 19 آذرماه در حسینیه امام خامنه‌ای ستاد نماز جمعه بوشهر برگزار شد از بانوان و آقایان بسیجی خادم نماز با حضور آیت‌الله صفایی‌بوشهری، رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر تجلیل شد.

آیت‌الله صفایی‌بوشهری در این مراسم اظهار کرد: نماز، امامت و رهبری امت به‌عنوان پیمان و عهد پروردگار متعال محسوب می‌شود و بر همه موحدین و پیروان پيامبر اسلام(ص) واجب است که این عهد الهی را انجام دهند. به این خاطر فریضه نماز کلید گنج آرامش و مایه پاکیزگی روحی و کفاره گناهان است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر نماز جمعه را یک هدیه عرشی خداوند متعال به جامعه ایمانی دانست و بیان کرد: اهمیت و آثار نماز جمعه در آیات قرآن مجید مورد توجه قرار گرفته است و در این راستا نماز جمعه اوج یاد و ذکر خداست.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه هیچ عبادتی مانند نماز جمعه دارای جامعیت برای کمال و نجات انسان نیست، گفت: حضور در نماز جمعه دارای آثار و برکات فراوان و یکی از آن آثار بخشش گناهان است.

وی بسیجی بودن و داشتن بصیرت دینی را یکی از نعمت‌های خداوند در زمان معاصر به انسان متقی بیان کرد و افزود: بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس با جان و اخلاق، روحیه جهادی، ایمان، تقوا و شهادت طلبی از هویت دینی و ملی خود دفاع کردند و جان خود را در راه دین و میهن تقدیم کردند. اینجانب به نوبه خودم از تمامی تلاشگران عرصه امنیت و دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و نمازجمعه در استان بوشهر قدردانی می‌کنم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر گفت: بسیج یکی از ارکان اقتدار نظام اسلامی و هدیه الهی است که خداوند در پرتو انقلاب اسلامی ایران نصیب این مملکت و جامعه بزرگ اسلامی کرده است و اگر بسیج نبود این نظام در این ۴۳ سال دچار چالش‌های جدی و در آن چالش‌ها ضربه‌های جبران‌ناپذیری متحمل می‌شد.

امیرحسین مؤمنی

انتهای پیام
captcha