دانشجویان پیشران تحول در کشور هستند
کد خبر: 4020985
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۱

دانشجویان پیشران تحول در کشور هستند

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم با بیان اینکه دانشجویان پیشران تحول در کشور هستند گفت: این قشر به دلیل داشتن خلاقیت و بینش وسیعی که دارند در تحولات ایران تأثیرگذار خواهند بود.

دانشجویان پیشران تحول در کشور هستند

به گزارش ایکنا از سمنان، عبدالحسین کلانتری، معاون وزیر علوم، شب گذشته، 23 آذر در مراسم اختتامیه جشنواره ملی مولانا در دانشگاه دامغان با اشاره به اینکه دانشجویان دارای توانمندی‌های بسیاری هستند که از جمله آنها می‌توان به خلاقیت اشاره کرد، افزود: دانشجویان پیشران تحول در کشور هستند.

وی افزود: دانشجویان پیشران هستند زیرا اعتقاد داریم ویژگی‌های منحصر به فردی مانند خلاقیت و نوآوری دارند که در این راستا این قشر مهم و تأثیرگذار باید در گام دوم انقلاب اسلامی در عرصه‌های مهم به مثابه پیشگام نسل پویا و جوان جامعه حضوری مؤثر داشته باشند.

معاون وزیر علوم در خصوص ویژگی‌های مولانا اظهار کرد: شعر مولانا به زمان و مکان محدود نیست و در قرون و اعصار نیز نمی‌گنجد چرا که با جان و ذات انسانی سخن می‌گوید و این ویژگی بارز او است.

کلانتری شعر در پیشینه ایران را نماد خدمات متقابل ایران و اسلام برشمرد و افزود: شعر دارای جایگاه مهمی در تاریخ ایران است چرا که این عنصر هنری و فرهنگی تداوم‌بخش اندیشه ایرانی اسلامی محسوب می‌شود.

انتهای پیام
captcha