3 نمازخانه بین راهی در خراسان‌جنوبی افتتاح شد
کد خبر: 4022564
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳

3 نمازخانه بین راهی در خراسان‌جنوبی افتتاح شد

سه نمازخانه بین راهی در خراسان‌جنوبی همزمان با 15 نمازخانه بین راهی کشور در هفت استان به مناسبت هفته حمل و نقل و راهداری به بهره برداری رسید.

نمازخانه بین راهی در خراسان‌جنوبی به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، اسدالله جلال زاده، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی، امروز 30 آذرماه در این مراسم در گردنه خونیک گفت: این سه نمازخانه در گردنه خونیک محور قاین- بیرجند، سه راهی جعفرانی محور طبس- اصفهان و میدان دیگ رستم محور دیهوک- راور است.

وی افزود: هریک از نمازخانه‌ها با زیربنای 110 مترمربع احداث شده و هر بنا دارای نمازخانه خواهران و برداران، سرویس بهداشتی، وضوخانه، فروشگاه، برج دوزی و محل استراحت است که در مجموع 6 میلیارد و 400 میلیون ریال برای احداث آن‌ها هزینه شده است.

در این مراسم که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد اعلام شد که در سال جاری 20 نمازخانه در کشور در حال ساخت بود که تاکنون 15 نمازخانه افتتاح و 5 واحد نمازخانه دیگر تا پایان سال جاری به بهره برداری می‌رسد.

از مجموع 40 واحد نمازخانه بین راهی که توسط سازمان حمل و نقل و راهداری احداث می‌شود تعداد 20 نمازخانه تا پایان سال و بقیه در سال آینده احداث و به بهره برداری خواهد رسید.

 

انتهای پیام
captcha