۱۵ محفل انس با قرآن در ایام فاطمیه در کرمانشاه برگزار می‌شود
کد خبر: 4022907
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۶

۱۵ محفل انس با قرآن در ایام فاطمیه در کرمانشاه برگزار می‌شود

۱۵ محفل انس با قرآن کریم ویژه ایام فاطمیه در بقاع متبرکه، مساجد و مراکز نظامی و قرآنی با حضور قراء بین‌المللی و استانی در کرمانشاه برگزار می‌شود.

ساحل سهیلی اوقاف و امور خیریه کرمانشاه

ساحل سهیلی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، اظهار کرد: ۱۵ محفل انس با قرآن کریم به مناسبت ایام فاطمیه، دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و دهه بصیرت در کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی افزود: این محافل با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بقاع متبرکه، مساجد و مراکز نظامی و قرآنی با حضور قراء بین‌المللی و استانی برگزار خواهد شد.

سهیلی در ادامه بیان کرد: باید قرآن را سرلوحه اقدامات خود قرار دهیم و تمامی سعی ما در اداره امور قرآنی اوقاف کرمانشاه برای توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی است و از تمامی فعالیت‌ها در این زمینه برای ترویج قرآن حمایت می‌کنیم.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: منشأ انقلاب اسلامی از مجالس و محافل قرآنی و مذهبی است و برای بیمه شدن جامعه باید فرهنگ قرآنی را گسترش دهیم.

وی اظهار کرد: برگزاری این محافل در زمان‌های مختلف در نظر گرفته شده و زمان برپایی محافل در بقاع متبرکه متعاقباً اعلام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha