چشم‌انداز ارتباط بین جهاد دانشگاهی و یونسکو روشن است
کد خبر: 4024261
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳
رئیس فدراسیون باشگاه‌های یونسکو به ایکنا گفت:

چشم‌انداز ارتباط بین جهاد دانشگاهی و یونسکو روشن است

علی نوریجانی گفت: جهاد دانشگاهی با کمیسیون ملی یونسکو ارتباطات بسیار خوبی دارد و چشم‌انداز یونسکو، ارتباط سازمان‌های مختلف و ظرفیت‌سازی برای توسعه محصولات و همکاری مشترک است.

علی نوریجانی، رئیس فدراسیون باشگاه‌های یونسکو در گفتگو که با خبرنگار ایکنا در حاشیه نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای جهاد دانشگاهی، گفت: برگزاری این نمایشگاه کار ارزشمندی است و می‌تواند اتفاقاتی که در درون سازمان‌ها رخ می دهد منعکس کند.
رئیس فدراسیون باشگاه‌های یونسکو در ایران ادامه داد: سازمان جهاد دانشگاهی به طور کلی به عنوان یک سازمان دانشجویی محسوب می‌شود و ظرفیت‌های فراوانی را در کشور ایجاد کرده است. معرفی این‌ها می تواند هم به شناساندن ظرفیت‌های مجموعه کمک کند و هم می‌تواند به توسعه و تجاری‌سازی محصولات کمک کند.
رئیس کل باشگاه مدیریت رسانه‌ای و توسعه سواد رسانه‌ای یونسکو در مورد امکان همکاری بین جهاد دانشگاهی و فدراسیون باشگاه‌های یونسکو تصریح کرد: جهاد دانشگاهی با همت دوستان ما در کمیسیون ملی یونسکو ارتباطات بسیار خوبی دارد.همانطور که می‌دانید یونسکو شبکه شبکه‌ها به حساب می‌آید و چشم‌انداز آن ارتباط سازمان‌های مختلف در کشور و دنیا و ظرفیت‌سازی برای توسعه محصولات و همکاری مشترک است.

نوریجانی در پایان در مورد ایکنا گفت: خبرگزاری ایکنا جزء خدمات منحصر به فرد جمهوری اسلامی ایران در حوزه قرآنی است. حوزه قرآن حوزه مهجوری بین ملت‌های مسلمان است و این در حالی است که باید قرآن در زمره موضوعات محوری مسلمانان باشد. ایکنا از زمان تاسیس خود خدمات بسیاری را در شناساندن حوزه قرآن و محتواهای آن داشته است و اثرگذاری زیادی در فضای فرهنگی کشور دارد.

انتهای پیام
captcha