تفکر بسیجی پایگاه اجتماعی بزرگی ایجاد کرده است
کد خبر: 4027207
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۷

تفکر بسیجی پایگاه اجتماعی بزرگی ایجاد کرده است

رئیس بیمارستان قلب الزهرا(س) شیراز با بیان اینکه تفکر بسیجی پایگاه اجتماعی بزرگی ایجاد کرده است، گفت: هیچ ارگانی در دنیا نیست که مانند بسیج قدرتمند باشد و این باعث افتخار است.

افتتاح پایگاه بسیج جامعه پزشکی، بیمارستان قلب الزهرا شیراز به گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الله روستا، رئیس بیمارستان قلب الزهرا(س) شیراز امروز، 18 دی‌ماه در مراسم افتتاح دفتر بسیج جامعه پزشکی در این بیمارستان با اشاره به اینکه تفکر بسیجی کشور را به جلو می‌برد و شکوفایی تفکر بسیج در سراسر جهان خود را نشان داده است، گفت: امروز ایران اسلامی دستاوردهای عظیمی در حوزه‌های مختلف به ویژه در حوزه پزشکی به دست آورده است.

وی افزود: تفکر بسیجی پایگاه اجتماعی بزرگی ایجاد کرده است و هیچ ارگانی در دنیا نیست که مانند بسیج قدرتمند باشد و این باعث افتخار است.

روستا ادامه داد: جامعه پزشکی بخش کوچکی از جامعه بزرگ بسیجیان است و امیدواریم با خدمت‌رسانی صادقانه و متعهدانه به مردم، بتوانیم جایگاه متعالی بسیج را ارتقا دهیم.

 امیر جاهدی، جانشین فرمانده سپاه فجر فارس نیز در این مراسم گفت: نبض حیات جامعه در دست پزشکانی است که خدماتی صادقانه به مردم ارائه می‌دهند.

وی با بیان جایگاه بسیج در دوران دفاع مقدس، تاکید کرد: اقشار مختلف مردمی در جبهه‌های دوران دفاع مقدس حضور داشتند و هیچ قشری نیست که در این امر سهیم نباشد و جامعه پزشکی نیز در دوران دفاع مقدس، بهترین خدمات را با بهترین کیفیت به رزمندگان ارائه کردند.

انتهای پیام
captcha