برگزاری مسابقه «ریحانه» در ایجرود
کد خبر: 4027293
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷

برگزاری مسابقه «ریحانه» در ایجرود

به مناسبت ایام فاطمیه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایجرود اقدام به برگزاری مسابقه نماز و نیایش «ریحانه» در سطح مناطق روستایی شهرستان کرده است.

مسابقه نماز و نیایش ریحانه

احسان پیشکاری، مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایجرود در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، در خصوص برگزاری مسابقه نماز و نیایش ریحانه گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) نماز را سدی در برابر نفوذ خودپسندی در جان انسان‌های مؤمن می‌دانستندکه با ادای آن، تمرین خضوع انجام می‌گیرد و آرامش در زندگی انسان‌ها جاری می‌شود.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایجرود نماز را بهترین وسیله ارتباطی انسان با خداوند متعال دانسته و افزود: اهمیت دادن به فریضه نماز، بسیاری از ناهنجاری‌های موجود در جامعه کنونی به ویژه نسل جوان را کاهش داده و از بین می‌برد.

این مقام مسئول هدف از برگزاری این مسابقه را ترویج و توسعه فرهنگ نماز در بین جوانان عنوان کرد و گفت: این مسابقه از سری برنامه‌های فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایجرود جهت عملی کردن این فریضه الهی در بین نسل جوان است تا بتوانیم در راستای اشاعه فرهنگ نماز و گسترش عمق اعتقادات دینی و مذهبی و الگوسازی زندگی اسلامی ایرانی در بین آینده‌سازان این مرز و بوم که همانا از منویات مقام معظم رهبری است، گام‌های اساسی و ماندگار برداریم.

پیشکاری یادآور شد: علاقه‌مندان جهت شرکت در این مسابقه که به شکل مجازی خواهد بود، می‌توانند پاسخ سؤالات را از طریق شماره 09104794785 به پیام‌رسان‌های سروش، گپ، بله و ایتا ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha