فعالیت 7 هزار خادمیار رضوی در البرز
کد خبر: 4027380
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵

فعالیت 7 هزار خادمیار رضوی در البرز

معاون کانون‌های خدمت رضوی نمایندگی آستان قدس رضوی البرز گفت: در حال حاضر بیش از هفت هزار خادمیاران رضوی در حوزه‌های تخصصی به مردم استان خدمات‌رسانی می‌کنند.

خادمیار رضوی

به گزارش ایکنا از البرز، قربانعلی مصطفایی، معاون کانون‌های خدمت رضوی نمایندگی آستان قدس رضوی البرز، یکشنبه، 19 دی‌ماه در نشست مسئولان کانون‌های خدمت رضوی عمومی و تخصصی استان البرز، اظهار کرد: این استان به‌دلیل مجاهدت‌های مدیران کانون‌ها و خادمیارانش جایگاه ویژه‌ای در آستان قدس رضوی مرکزی دارد.

وی افزود: در دوره جدید فعالیت‌های بنیاد کرامت رضوی اسناد بالادستی با عنوان نظام‌نامه خدمت ابلاغ شده که نشستی به‌منظور بحث و تبادل نظر پیرامون مسئولیت‌ها و فعالیت‌های هر کدام از کانون‌های تخصصی و عمومی برگزار شده تا نقطه نظرات و ایرادات پیرامون این کانون‌ها برای ارائه خدمت بهتر رقم بخورد.

این مسئول با بیان اینکه در استان البرز ۱۳ کانون خدمت رضوی عمومی و ۱۹ کانون تخصصی داریم، گفت: در حال حاضر بیش از هفت هزار خادمیاران البرزی در حوزه‌های تخصصی به مردم استان خدمات‌رسانی می‌کنند.

مصطفایی در ادامه به مشکلات اشاره کرد و گفت: نبود سیستم مالی نوین یکی از این مشکلات است. نیاز است که برای بهره‌مندی از سیستم‌های نوین اقداماتی انجام شود. همچنین نذورات غیرنقدی، باید به‌درستی قیمت‌گذاری شوند، نذورات در دفاتر مالی به درستی ثبت شوند و قربانی‌ها پس از اخذ مجوز شرعی از سوی نمایندگی آستان ذبح انجام شود.

معاون کانون‌های خدمت رضوی نمایندگی آستان قدس رضوی البرز تصریح کرد: همچنین نیاز است که در اسناد بالادستی مأموریت‌های جدید ابلاغی به‌درستی تدوین شود تا هماهنگی بیشتری بین صف و ستاد صورت گیرد.

انتهای پیام
captcha