نشست تخصصی نماز در جنوب کرمان برگزار شد
کد خبر: 4028351
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۱

نشست تخصصی نماز در جنوب کرمان برگزار شد

نشست تخصصی نماز با حضور حجت‌الاسلام رحیمیان و کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در سالن کنفرانس این اداره کل برگزار شد.

نشست تخصصی نماز

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، نشست تخصصی نماز با حضور حجت‌الاسلام رحیمیان و کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان امروز ۲۳ دی ماه در سالن کنفرانس این اداره کل برگزار شد.

حجت‌الاسلام رحیمیان استاد حوزه و دانشگاه در این نشست گفت: نماز آمار فحشا را به شدت کاهش می‌دهد. اگر ما عاشق نماز باشیم رفتار، گفتار و کردارمان نیز مطابق با رفتارهای ائمه پیش می‌رود.

رحیمیان با بیان اینکه اگر کسی به نماز عشق بورزد می‌تواند مُبلغ نماز باشد، عنوان کرد: خواندن آیات و روایات می‌تواند ما را به نماز ترغیب و تشویق نماید.

وی با تاکید بر اینکه مطالعه زندگی بزرگان از جمله شهدا وغیره ما را به نماز ترغیب می‌کند، بیان کرد: می‌طلبد در سطح شهر روایات کلیدی نماز را به صورت بنر نصب کرد، چرا که تاثیر به‌ سزایی دارد و تلنگری برای مردم می‌شود.

رحیمیان با بیان اینکه اولین آموزش نماز از مدرسه است به شرطی که مقدمات را به خوبی به کودکان آموزش دهیم، گفت: شیوه اشتباه در دعوت به نماز اگر نتیجه معکوس ندهد نتیجه مطلوب هم نمی‌دهد.

انتهای پیام
captcha