نماز در ادارات به عنوان یک مسئله اداری تلقی نشود
کد خبر: 4030131
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶

نماز در ادارات به عنوان یک مسئله اداری تلقی نشود

سرپرست فرمانداری تویسرکان در دیدار با مسئول ستاد اقامه نماز شهرستان بر تبیین اهمیت نماز و ترویج آن در فضای مجازی تاکید کرد و گفت: نماز یک امر اداری نیست یک امر الهی و معنوی است و نباید با مسائل اداری در کنار هم مقایسه شود.

فرمانداری تویسرکانبه گزارش ایکنا از همدان، حسین افشاری سرپرست فرمانداری تویسرکان، روز گذشته ۳۰ دی‌ماه، در دیدار با مسئول اقامه نماز شهرستان بر اهمیت نماز در پیشگاه خداوند تاکید کرد و گفت: نماز در نزد خداوند به‌ اندازه‌ای با اهمیت است که طبق روایات اگر نماز هر کس مورد قبول خداوند قرار گیرد مابقی اعمال او نیز پذیرفته خواهد شد. 

وی به تلاش استکبار جهانی در جهت کمرنگ کردن اهمیت نماز در جامعه اسلامی اشاره کرد و افزود: استکبار جهانی با هدف وابسته کردن نظام اسلامی و رسیدن به اهداف خود برای کمرنگ کردن نماز در جامعه اسلامی تلاش می‌کند ولی به این هدف خود نخواهد رسید. 

افشاری بر تبیین اهمیت نماز و ترویج آن در فضای مجازی تاکید کرد و افزود: نماز یک امر اداری نیست یک امر الهی و معنوی است و نباید با مسائل اداری در کنار هم مقایسه شود. 

وی ادامه داد: تمام کتب، رسل و آمدن انبیای الهی و ائمه معصومین همه در راستای این بود که ما را به کمال برساند و رسیدن به کمال خارج از بندگی و عبودیت نیست و بشریت زمانی معنا پیدا می‌کند که بتواند از پیامبر عظیم‌الشأن(ص) اسلام و اولیای الهی در مسیر عبودیت و بندگی الگو بگیرد و اگر از مسیر بندگی خارج شود چیزی برای انسان باقی نمی‌ماند. 

سرپرست فرمانداری در پایان تصریح کرد: در خصوص برنامه‌های فرهنگی و آموزشی از فعالیت مذهبی حمایت خواهیم کرد.

 

 

انتهای پیام
captcha