پویش «نماز جماعت با خانواده» خلاقیتی زیبا در ایام کرونایی بود
کد خبر: 4031190
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶

پویش «نماز جماعت با خانواده» خلاقیتی زیبا در ایام کرونایی بود

مدیر اداره آموزش‌ و پرورش ملایر گفت: پویش «نماز جماعت با خانواده» خلاقیت زیبایی بود که محدودیت‌های کرونایی را دور زد.

محمدرضا بشری مدیر اداره آموزش‌وپرورش شهرستان ملایربه گزارش ایکنا از همدان، محمدرضا بشری، مدیر اداره آموزش‌ و پرورش شهرستان ملایر، روز گذشته، چهارم بهمن‌ماه در جلسه پیش اجلاس نماز دانش‌آموزی با بیان اینکه همگام با زیست‌بوم جدید کشور در پی شیوع ویروس کرونا برنامه‌های تمامی حوزه‌های مختلف آموزش و پرورش نیز تغییر کرد و به‌روزرسانی شد، اظهار کرد: پویش نماز جماعت با خانواده خلاقیت زیبایی بود که محدودیت‌های کرونایی را دور زد.

بشری با اشاره به هجمه‌های فرهنگی امروزی که دانش‌آموزان کشور را هدف گرفته است، بیان کرد: دانش‌آموزان باید یاد بگیرند در مقابله با تهاجمات فرهنگی که غرب برنامه‌ریز آن است با ایمان راسخ و حضور قلب به نماز پناه ببرند و خود را حفظ کنند.

وی افزود: با انس به نماز، گفتار، رفتار و کردار انسان در دو بعد فردی و اجتماعی، آراسته به کارکردهای آسمانی نماز می‌شود و همان‌گونه که نماز زیباست فرد نمازگزار نیز زیبا خواهد شد.

مدیر آموزش‌ و پرورش ملایر با اشاره به ظرفیت خوب فضای مجازی در راستای ترویج مسائل دینی مذهبی، تصریح کرد: فعالیت و گسترش فضای مجازی در این مدت فرصت خوبی برای ترویج فرهنگ دینی و مذهبی بوده است.

وی گفت: ستاد اقامه نماز و حوزه معاونت پرورشی شهرستان نیز از این ظرفیت بهره می‌گیرد، اما با حرکت به سمت آموزش‌های حضوری درصدد ترویج این فرهنگ بین دانش‌آموزان در مدارس هستیم.

انتهای پیام
captcha