سازمان تبلیغات اسلامی از برگزاری مراسم اعتکاف حمایت می‌کند
کد خبر: 4031784
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱

سازمان تبلیغات اسلامی از برگزاری مراسم اعتکاف حمایت می‌کند

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی از برگزاری آئین مذهبی و سنت اعتکاف در شهرستان و مناطق کم‌تر برخوردار حمایت می‌کند تا این آئین با قوت در تمام شهرهای کشور برگزار شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامیبه گزارش ایکنا از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در «نشست هم اندیشی مدیران مردمی اعتکاف کشور» که امروز هفتم بهمن‌ماه در مسجد امام حسن عسکری(ع) قم برگزار شد، با اشاره به اینکه ستاد مرکزی اعتکاف در توسعه کمی و کیفی این سنت مذهبی طی سال‌های اخیر تاثیرات مثبت زیادی برجای گذاشته است، اظهار کرد: تلاش سازمان تبلیغات بر این است که اعتکاف رجبیه و رمضانیه با شکوه و کیفیت بالاتری در سطح کشور برگزار شود.

وی ادامه داد: باید دانش فنی و تجربه چهار دهه اخیر کشور در برگزاری آیین مذهبی و سنت دینی اعتکاف را به نحو شایسته‌ای کاربردی کرده و از آن استفاده عملیاتی کرد.

قمی افزود: دفاتر هنری سازمان در سطح کشور تبلیغات اعم از خبرگزاری، حوزه‌های هنری و سایر معاونت‌ها در خدمت توسعه فرهنگ اعتکاف خواهد بود.

قمی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی از برگزاری آیین مذهبی و سنت اعتکاف در شهرستان و مناطق کم برخودار حمایت می‌کند تا این آیین با قوت در تمام شهرهای کشور برگزار شود.

وی یادآور شد: برای برگزاری اعتکاف، سند علمی، گروه‌های علمی و فرهنگی، ادبی و هنری تعیین شده است و پشتوانه مهم آن مردم هستند و هر جایی مردم بودند، کارها به خوبی پیش رفت این نشان از اجتماع اراده‌ها با حضور خیرین است.

انتهای پیام
captcha