درخشش قاری همدانی در مسابقات قرائت سربازان وظیفه کشور
کد خبر: 4032569
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۹

درخشش قاری همدانی در مسابقات قرائت سربازان وظیفه کشور

علیرضا رحمانی، قاری برجسته استان همدان در سی‌وسومین دوره مسابقات نیروهای مسلح بخش سربازان وظیفه رتبه برتر را در کشور در رشته قرائت تحقیق کسب کرد.

علیرضا رحمانی قاری همدانیعلیرضا رحمانی، قاری همدانی در گفت‌وگو با ایکنا از همدان با بیان اینکه مسابقات نیروهای مسلح بخش سربازان وظیفه در سه مرحله مقدماتی، نهایی و فینال در بین نیروهای مسلح هر بخش شامل سپاه، ارتش و ناجا برگزار می‌شود، اظهار کرد: برگزیدگان بخش فینال به مسابقات کشوری راه پیدا می‌کنند.

وی گفت: در این دوره از مسابقات 12 نفر برگزیده سراسر کشور با هم رقابت کردند که بنده توانستم در بخش قرائت تحقیق رتبه اول را در بین سربازان وظیفه شرکت‌کننده نیروهای مسلح کسب کنم. همچنین یک نفر از همدان در بخش اذان رتبه چهارم را کسب کرد.

رحمانی با اشاره به اینکه در حال حاضر سرباز وظیفه است، افزود: بنده متولد سال 79 و اهل لالجین هستم. از سال 95 در محضر اساتید قرآن از جمله استاد ساعد و صالحی بهره بردم و به‌صورت جدی کار قرائت قرآن را دنبال کردم.

رحمانی گفت: کسب مقام اول دانش‌آموزان کشور در رشته قرائت تحقیق، کسب مقام اول ورزشکاران کشور و کسب مقام اول مسابقات تلویزیونی اسراء از جمله موفقیت‌های بنده در سال‌های گذشته بوده است.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۲
غیر قابل انتشار: ۰
ساعد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۱۰:۵۲
0
0
عاااااالی خدا قوت عزیز دلم
captcha