گلستان میزبان ۱۶ فیلم جشنواره چهلم فجر است
کد خبر: 4032660
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان:

گلستان میزبان ۱۶ فیلم جشنواره چهلم فجر است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از اکران ۱۶ فیلم چهلمین جشنواره فیلم فجر در استان گلستان در ۲ مجموعه پردیس سینمایی کاپری و عصر جدید گرگان خبر داد.

محمد رعیت مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، محمد رعیت، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان  امروز، 11 بهمن در جمع خبرنگاران ‌ضمن گرامیداشت چهل و سومین بهار انقلاب شکوهمند اسلامی، گفت: دهه فجر، سرآغاز طلوع اسلام، خاستگاه ارزش‌های اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ملت بوده که گذشته را از آینده جدا ساخته است.

مدیرکل فرهنگ و ارسال اسلامی گلستان ادامه داد: شانزده اثر چهلمین جشنواره فیلم فجر از روز جمعه 15 بهمن‌ماه در سالن شماره یک و دو پردیس سینمایی کاپری و سالن شماره یک سینمای عصر جدید شهرستان گرگان به نمایش درخواهد آمد.

رعیت با اشاره به اینکه ظرفیت سینماهای میزبان چهلمین جشنواره فیلم فجر در استان گلستان با توجه به وضعیت کرونایی؛ منوط به مصوبات ستاد کرونا خواهد بود، افزود: در حال حاضر برای اکران فیلم‌ها 2 سانس 17 و 19.30 برای سینمای عصر جدید و 17.30 و 20 سالن یک کاپری و 19.30 و 21.30 برای سالن شماره دو پردیس سینمایی کاپری پیش‌بینی و برنامه‌ریزی شده است.

مدیرکل فرهنگ و اسلامی گلستان به فیلم‌های اکران شده در دهه فجر اشاره کرد و گفت: فیلم خائن‌کشی، ملاقات خصوصی، ماهان، مرد‌ بازنده، هناس، شب طلایی، شادوران، برف آخر، دسته دختران، موقعیت مهدی، علف زار و غیره از فیلم‌های قابل نمایش در استان است که در مورد نحوه خرید بلیت و ظرفیت پذیرش تماشاگران براساس دستورالعمل‌های ستاد کرونای استان متعاقباً اعلام می‌شود.

انتهای پیام
captcha