دهمین نمایشگاه «مدرسه انقلاب» در یزد برپا می‌شود
کد خبر: 4034402
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۸

دهمین نمایشگاه «مدرسه انقلاب» در یزد برپا می‌شود

مسئول اتحایه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان یزد از برپایی دهمین دوره نمایشگاه‌های «مدرسه انقلاب» به مناسبت ایام الله دهه فجر در این استان خبر داد.

حسین میرشریف، مسئول اتحایه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان یزدحسین میرشریف، مسئول اتحایه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، با اشاره به برپایی نمایشگاه‌های «مدرسه انقلاب» در این استان اظهار کرد: این نمایشگاه هر ساله به مناسبت دهه فجر و به همت دانش آموزان برپا می‌شود که امسال شاهد برپایی دهمین دوره نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب در سطح استان هستیم.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط کرونایی، این نمایشگاه امسال در چهار مکان باغ موزه دفاع مقدس و امامزاده جعفر(ع) یزد ویژه پسران، مدینه العلم الکاظمیه و مدرسه شاهد واقع در بلوار طالقانی ویژه دختران برپا خواهد شد.

میرشریف با اشاره به اینکه مراسم افتتاحیه با حضور معاون اتحادیه کشوری  و مسئولان استانی برگزار می‌شود بیان کرد: این مراسم از ساعت 18:30 عصر امروز، به صورت پخش زنده از شبکه شاد همراه خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب در سه بخش دیروز ما، امروز ما و فردای ما دایر می‌شود، محور اصلی این نمایشگاه‌ها در دهه فجر امسال را بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و جهاد تبیین عنوان کرد.

میرشریف افزایش آگاهی نوجوانان نسبت به مبانی انقلاب اسلامی، افزایش روحیه امید و خودباوری با بیان دستاورد‌های انقلاب اسلامی، تقویت روحیه معنویت و اخلاق در بین نوجوانان، آشنایی با بیانیه گام دوم انقلاب و خوانش آن با کمک دانش آموزان با هدف بصیرت و تقویت دشمن شناسی را از اهداف برپایی نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب اعلام کرد.

مسئول اتحایه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان یزد با اشاره به اینکه این نمایشگاه‌ها در شهرستان‌های استان نیز برپا می‌شود یادآور شد: عموم مردم دارالعباده و دارالعلم استان یزد می‌توانند تا  22 بهمن ماه جاری و از ساعت 16 تا 20 برای بازدید این نمایشگاه‌ها مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha