برگزاری وبینار تخصصی «نقش نماز و مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی»
کد خبر: 4034454
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵

برگزاری وبینار تخصصی «نقش نماز و مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی»

به مناسبت دهه فجر وبینار تخصصی «نقش نماز و مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی» با هدف ترویج و توسعه فرهنگ نماز برگزار می‌شود.

­به گزارش ایکنا از سیستان و بلوچستان، سیدجلال علوی کارشناس فرهنگی، نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز استان سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با ایکنا  از سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به مأموریت ستاد اقامه نماز در فرآیند اجرای برنامه‌های ترویج و توسعه فرهنگ نماز، و با توجه به قرار گرفتن در ایام الله دهه مبارک فجر جهت آگاه‌سازی و اهمیت نماز، نشستی با عنوان «نقش نماز و مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی» در بستر فضای مجازی و به صورت وبینار و با سخنرانی سید احمد زرهانی، قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور برگزار می‌شود.

­وی افزود: این وبینار تخصصی با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سیستان و بلوچستان ویژه مدیران، ائمه جماعت، کارکنان و دبیران دستگاه‌های اجرا می‌شود.

­کارشناس فرهنگی، نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز استان سیستان و بلوچستان گفت: بدیهی است هر چه همکاری و همراهی همکاران و دبیران دستگاه‌های اجرایی در فرآیند فعالیت‌های کارشناسی و تصمیم‌سازی‌ها بیشتر باشد در مرحله اجرای برنامه‌ها نیز این حضور همدلانه و فعالانه خواهد بود.

­علوی ضمن دعوت از همه مدیران، ائمه جماعت، کارکنان و دبیران دستگاه‌های اجرایی و دیگر علاقه‌مندان برای شرکت در این وبینار، گفت: این وبینار روز سه شنبه 19 بهمن‌ماه ساعت ۱۰ صبح برگزار می‌شود. ­

انتهای پیام
captcha