شاعران خوزستانی نامزد جایزه جشنواره شعر فجر شدند
کد خبر: 4037986
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۷

شاعران خوزستانی نامزد جایزه جشنواره شعر فجر شدند

کتاب شعر «سنگ بر طاغوت» اثر مرتضی حیدری آل‌کثیر و «بر پوستم کبریت بکش، ابراهیم» اثر علیرضا شکرریز در میان نامزدهای شانزدهمین دوره جشنواره شعر «فجر» قرار گرفتند.

دو اثر از شاعران خوزستانی در بین نامزدهای جشنواره شعر فجربه گزارش ایکنا از خوزستان، با معرفی نامزدهای شانزدهمین دوره جشنواره شعر «فجر» در پنج گروه ادبی شعر کلاسیک، شعر نو (قالب‌های نیمایی و سپید)، شعر محاوره، شعر کودک و نوجوان و درباره شعر (پژوهش‌های حوزه شعر) نام دو اثر از شاعران خوزستانی در میان آثار معرفی شده به چشم می‌خورد. 

کتاب شعر «سنگ بر طاغوت» اثر مرتضی حیدری آل‌کثیر (انتشارات آرام دل) در بین نامزدهای بخش «شعر کلاسیک» و همچنین کتاب‌ «بر پوستم کبریت بکش، ابراهیم» اثر علیرضا شکرریز (نشر مهر و دل) در میان نامزدهای بخش «شعر نو» معرفی شدند.

بر اساس این خبر، مراسم پایانی شانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی شعر «فجر» چهارشنبه چهارم اسفندماه با حضور محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، جمعی از اهالی شعر و ادبیات و فرهنگ‌دوستان کشور برگزار و از برگزیدگان تقدیر خواهد شد.

این مراسم چهارشنبه ساعت ۱۸:۳۰ در تالار وحدت برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند آن را به‌صورت زنده از پلتفرم اسکای روم به نشانی https://www.skyroom.online/ch/khaneketab/khaneketab160 و آپارات خانه کتاب و ادبیات ایران به نشانی khaneketab@ تماشا کنند.

انتهای پیام
captcha