برگزاری مرحله نهایی مسابقه درس‌های از قرآن ویژه دانش‌آموزان گلستانی
کد خبر: 4038850
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲

برگزاری مرحله نهایی مسابقه درس‌های از قرآن ویژه دانش‌آموزان گلستانی

رئیس اداره قرآن‌، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و‌ پرورش استان‌ گلستان از برگزاری مرحله نهایی مسابقه درس‌های از قرآن ویژه دانش‌آموزان گلستانی خبر داد.

سید رضا حسینی رئیس اداره قران و عترت و نماز اموزش و پرورش گلستانسید‌رضا حسینی، رئیس اداره قرآن‌، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش استان گلستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از گلستان از برگزاری مرحله نهایی مسابقه درس‌های از قرآن ویژه دانش‌آموزان گلستانی خبر داد و گفت: بیش از هفت هزار دانش‌آموز گلستانی در مقطع متوسطه اول و دوم و ششم ابتدایی در سی‌امین دوره  مسابقات درس‌هایی از قرآن شرکت کردند.  

رئیس اداره قرآن‌، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش استان گلستان تصریح کرد: مرحله نهایی این آزمون طی دو روز هفتم و نهم اسفندماه از ساعت 9 تا  19 به صورت مجازی و زنده در سامانه درس‌های از قرآن برگزار می‌شود.

حسینی با بیان اینکه این مسابقه در طول ۱۸ هفته تحصیلی برگزار شد که ۷۰ درصد مدارس گلستان به صورت مجازی و از طریق سامانه شاد در مسابقه شرکت کردند، تصریح کرد: این مسابقه هر ساله با شروع سال تحصیلی در مدارس آغاز می‌شود که از سوی مربیان قرآنی مدارس پاسخ نامه‌هایی برای شرکت دانش‌آموزان در مسابقه ارائه می‌شود که پس از پخش مسابقه دانش‌آموزان سؤالات هر مرحله را پاسخ داده که برگزیدگان به مرحله نهایی مسابقات راه می‌یایند.

به برگزیدگان این مرحله از طریق آموزش و پرورش استان و شهرستان هدایای نقدی و لوح سپاس اهدا خواهد شد. 

انتهای پیام
captcha