چگونه قلب تحول دیجیتال را تجربه کنیم + فیلم
کد خبر: 4038916
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹

چگونه قلب تحول دیجیتال را تجربه کنیم + فیلم

اگر سازمانی به دنبال خلق یک تجربه مؤثر و لذت‌بخش برای مشتریانش است باید کارکنان خود را به‌خوبی آموزش دهد و بهره‌وری و تعلق‌خاطر آن‌ها را بهبود بخشد که تجربه آنان نیز قلب تحول دیجیتال محسوب می‌شود.

چگونه قلب تحول دیجیتال را تجربه کنیم؟

به گزارش ایکنا، تجربه مشتری، حاصل مجموعه ادراکات احساسی یا منطقی مشتری در طول هرگونه تعامل مستقیم یا غیرمستقیم با یک کسب‌وکار است. اما اگر سازمانی به دنبال خلق یک تجربه مؤثر و لذت‌بخش برای مشتریانش است باید کارکنان خود را به‌خوبی آموزش دهد و بهره‌وری و تعلق‌خاطر آن‌ها را بهبود بخشد. به این ترتیب باید بگوییم کارکنان، مشتریان داخلی سازمان‌ها هستند که تجربه آنان نیز قلب تحول دیجیتال محسوب می‌شود.

تجربه کارکنان و تحول دیجیتال دو مفهومی هستند که سازمان‌ها و محیط‌های کاری را بیش از پیش متحول می‌کنند و توجه به این دو موضوع در سازمان‌ها می‌تواند شاخص‌های رقابتی آینده را در دنیای کسب‌وکار و سازمان‌ها تعیین کند.

تجربه دیجیتال کارکنان، یکی از نتایج ورود تحول دیجیتال به سازمان‌ها است که انقلابی را در دنیای کسب‌وکار ایجاد کرده است. انقلابی که اولویت‌های سازمان‌ها را از توجه صرف به نیاز‌های مدیران به تمرکز بر کلیه افراد سازمان و تجربه آن‌ها در محیط کار تغییر داده است.

تجربه دیجیتال کارکنان، ناشی از مجموع تعاملات مستقیم و غیرمستقیم آن‌ها با شغل خود، دیگر کارکنان، مدیران، مشتریان، استراتژی، سیستم‌ها، فرهنگ، نام تجاری و رقبای سازمان بوده و تحت تأثیر ویژگی‌های فردی آن‌هاست.

در همین راستا مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اقدام به تهیه کلیپ‌هایی با موضوع فضای مجازی و سواد رسانه‌ای کرده است که در ادامه می‌بینید.

انتهای پیام
captcha