فعالیت پنج هزار خادمیار رضوی در آذربایجان غربی
کد خبر: 4039251
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۴

فعالیت پنج هزار خادمیار رضوی در آذربایجان غربی

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان‌غربی گفت: شبکه خادمیاری استان با ۱۹ کانون خادمیاری و پنج هزار نفر خادمیار در سطح استان فعال بوده، همچنین ۳۴ کانون خدمت رضوی با ۱۲ رابط شهرستانی در سطح استان فعال است.

خادمیاران رضویبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام اکبر نوروزنژاد، مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان‌غربی، 8 اسفند در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: شبکه خادمیاری استان با ۱۹ کانون خادمیاری و پنج هزار نفر خادمیار در سطح استان فعال است، همچنین ۳۴ کانون خدمت رضوی با ۱۲ رابط شهرستانی در سطح استان فعال است که خدمات فرهنگی و خیریه را به عموم مردم ارائه می‌دهند.

وی ادامه داد: این کانون‌ها محرومان هر منطقه را شناسایی و جهت رسیدگی به دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان‌غربی معرفی می‌کنند، «خادم یاری» از طرح‌های شایسته برای خدمتگزاری به بارگاه امام رضا(ع) در استان‌های مختلف کشور است که در این استان نیز دایر و با استقبال اقشار مختلف مردم مواجه شده است.

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان‌غربی گفت: این خادم‌یاران در بخش‌های شعر و ادب، فرهنگی و هنری، زنان و خانواده، تشکل‌های بانوان، نوجوانان، تعلیم و تربیت، قرآنی، ورزشی، امداد و سلامت و تبلیغی فعالیت می‌کنند.

حجت‌الاسلام نوروزنژاد بیان کرد: بهره‌مندی از فیض زیارت امام رضا(ع) تنها به حرم ایشان محدود نمی‌شود و عاشقان این امام کریم می‌توانند در دورترین مناطق هم در جهت خدمت به فرهنگ رضوی گام بردارند.

 

انتهای پیام
captcha