تمهیدات ترافیکی لحظه تحویل سال ۱۴۰۱ در اطراف حرم رضوی
کد خبر: 4044307
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۲

تمهیدات ترافیکی لحظه تحویل سال ۱۴۰۱ در اطراف حرم رضوی

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی از تمهیدات ترافیکی لحظه تحویل سال ۱۴۰۱ در اطراف حرم مطهر رضوی خبر داد.

حرم مطهر رضوی ترافیکبه ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، حمیدرضا دهنوی، رئیس پلیس راهور خراسان رضوی در خصوص تمهیدات ترافیکی لحظه تحویل سال گفت: این طرح از ساعت 24 روز شنبه در معابر منتهی به حرم مطهر آغاز و تا یکشنبه مورخه ۲۹ اسفندماه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: بر اساس این طرح، توقف وسایط نقلیه در خیابان اندرزگو تا میدان بیت‌المقدس، خیابان شیرازی تا میدان شهدا، خیابان امام رضا(ع) از میدان بیت‌المقدس تا میدان بسیج، خیابان طبرسی از تقاطع گمنام تا حرم مطهر، خیابان نواب صفوی از میدان شهدای گوهرشاد تا حرم مطهر و زیر گذر حرم مطهر و خیابان آیت الله بهجت از تقاطع شهدا تا تقاطع زرینه از ساعت ۲۴ روز شنبه ۲۸ اسفندماه تا ساعت ۲۲ روز یکشنبه ۲۹ اسفند ماه(بعد از تحویل سال ۱۴۰۱) ممنوع خواهد بود.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی عنوان کرد: توقف در حریم کلیه تقاطع‌های موجود در مسیرهای اعلامی تا عمق ۵۰ متری نیز ممنوع است.

دهنوی ادامه داد: از شهروندان عزیز درخواست می‌کنیم تا با رعایت قانون و پرهیز از خطر، آرامش در سفر را برای خود و خانواده خود رقم بزنند و نهایت همکاری را با پلیس در اجرای محدودیت‌های ترافیکی داشته باشند تا نوروزی بدون حادثه را شاهد باشیم.

انتهای پیام
captcha