اجرای برنامه‌های حضوری ماه رمضان در ۵۳ بقعه خراسان‌جنوبی
کد خبر: 4046110
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲

اجرای برنامه‌های حضوری ماه رمضان در ۵۳ بقعه خراسان‌جنوبی

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی با بیان اینکه ۵۳ بقعه مجری طرح ضیافت در خراسان‌جنوبی طی ماه مبارک رمضان هستند، گفت: برنامه‌های حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دستور کار است.

حجت الاسلام حسین رحیمی، معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبیحجت الاسلام حسین رحیمی، معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: طرح «ضیافت الهی» یکی از برنامه های مهم سازمان اوقاف و امور خیریه است که در ماه مبارک رمضان اجرا می شود.

وی افزود: ۵۳ بقعه مجری طرح «ضیافت» در خراسان جنوبی طی ماه مبارک رمضان هستند و برنامه هایی شامل تلاوت قرآن، نماز جماعت، ترتیل خوانی، جلسات تفسیر قرآن کریم، برپایی خیمه های معرفت در راستای اجرای این طرح در بقاع متبرکه استان طی ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به تعداد مبلغان فعال در اجرای این طرح گفت: تعداد ۳۰ مبلغ بومی و هشت مبلغ اعزامی از قم در طول ماه مبارک رمضان در راستای اجرای این طرح فعالیت خواهند داشت.

رحیمی یادآور شد: در ۲۴ بقعه سخنرانی در طول ماه مبارک خواهند داشت و در ۲۰ بقعه متبرکه استان ترتیل قرآن کریم با حضور مردم و در ۱۰ بقعه تفسیر قرآن کریم با استفاده از اساتید مبرز و مبلغین اعزامی انجام خواهد شد.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی تصریح کرد: ۱۴ محفل انس با قرآن کریم در بقاع متبرکه شاخص استان در راستای اجرای طرح «ضیافت الهی» برگزار خواهد شد و در ۱۳ بقعه متبرکه برنامه افطاری ساده از محل نیات خیرین و موقوفات منطبق در دستور کار خواهیم داشت.

انتهای پیام
captcha