تمهیدات ترافیکی و انتظام‌بخشی پلیس کردستان در روز طبیعت
کد خبر: 4046112
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵

تمهیدات ترافیکی و انتظام‌بخشی پلیس کردستان در روز طبیعت

جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان از آماده باش کامل پلیس در روز طبیعت در راستای برقراری نظم و امنیت در اماکن تفریحی و تفرجگاه‌های استان کردستان خبر داد.

سردار رسول برزوئی، جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان

سردار رسول برزوئی، جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، با اشاره به آماده باش کامل پلیس در روز طبیعت اظهار کرد: پلیس تمام توان و تجهیزات خود را در راستای امنیت و آرامش و تکریم شهروندان و مسافران نوروزی با تمهیدات ترافیکی و انتظام بخشی به خصوص برای 13 فروردین و روز طبیعت به کار بسته‌ایم.

وی افزود: در راستای برقراری نظم و تأمین امنیت در روز طبیعت، پلیس در اماکن تفریحی و تفرجگاه‌ها حضور محسوسی خواهد داشت و گشت‌های انتظامی، راهور و راه، امنیت انتظامی و ترافیکی در معابر، جاده‌ها و شهرها را برعهده خواهند داشت.

جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان بیان کرد: روزهای پایانی تعطیلات، مسافران نوروزی در بازگشت از استان‌های مختلف از محورهای مواصلاتی استان عبور خواهند کرد و ما برای این روزها تمهیداتی اندیشیده‌ایم تا مسافران با آرامش و امنیت کامل به خانه‌های خود برگردند.

وی افزود: تمام توان و تجهیزات خود را در راستای امنیت و آرامش و تکریم شهروندان و مسافران نوروزی با تمهیدات ترافیکی و انتظام بخشی بخصوص برای 13 فروردین و روز طبیعت بکار بسته ایم.

سردار برزویی یادآور شد: به منظور حفظ سلامت مسافران و رانندگان در روز 13 فروردين ماه طرح ويژه ترافيکی را با بکارگيری تمامی توان نيروها و تجهيزات خودرويي و موتوری در سطح استان به مرحله اجرا گذاشته می‌شود تا گامی مهم در توسعه انضباط و امنيت ترافيکی جهت پيشگيری و کاهش تصادفات وخدمت رسانی مطلوب به شهروندان و مهمانان نوروزی برداشته شود.

انتهای پیام
captcha