برنامه‌های جزخوانی قرآن کریم در کرمانشاه اعلام شد
کد خبر: 4046240
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱

برنامه‌های جزخوانی قرآن کریم در کرمانشاه اعلام شد

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: جلسه هماهنگی برنامه‌های جزخوانی قرآن کریم در ماه رمضان در کرمانشاه برگزار و مقرر شده تا در طول این ایام ۴۰ محفل در بقاع متبرکه استان کرمانشاه برپا شود.

ساحل سهیلی اوقاف کرمانشاه

ساحل سهیلی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با اعلام برنامه‌های جزخوانی ماه مبارک رمضان در این استان، اظهار کرد: جلسه هماهنگی برنامه‌های جزخوانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان در کرمانشاه با حضور قاریان استانی برگزار شد.

وی افزود: در طول ایام ماه مبارک رمضان ۴۰ محفل نورانی جزخوانی قرآن کریم در بقاع متبرکه، امامزادگان و مساجد استان کرمانشاه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

سهیلی تصریح کرد: امامزاده ابراهیم(ع) طاق‌بستان، بقعه سیده فاطمه(س) کرمانشاه، زیارتگاه صاحب الزمان(عج) کرمانشاه، امامزاده باقر(ع) بیستون، امامزاده مهدی(ع) هرسین، بقعه احمد بن اسحاق(ره) سرپل‌ذهاب، امامزاده احمد(ع) سنقر، امامزاده ابراهیم(ع) و امامزاده سیدجمال الدین(ع) کنگاور، بقعه شیخ صفاالدین(رض) جوانرود و بقعه سید محمود اصفهانی(ره) پاوه از بقاع متبرکه و آستان مقدس امامزادگانی هستند که برنامه جزخوانی در آن محل برپا می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه بیان کرد: برنامه جزخوانی در کرمانشاه در آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) طاق‌بستان هر روز از ساعت ۱۷ تا ۱۸ برگزار می‌شود و به صورت زنده از شبکه زاگرس پخش خواهد شد.

سهیلی در پایان به برنامه‌های ویژه لیالی قدر نیز اشاره کرد و گفت: از نیمه ماه رمضان و از ولادت امام حسن مجتبی(ع) تا پایان لیالی قدر جلسه تفسیر قرآن کریم در امامزاده ابراهیم(ع) طاق‌بستان با حضور مفسران مطرح استانی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha