میزبانی اتاق عقد حرم بانوی کرامت از ۴۰ زوج جوان در ایام نوروز
کد خبر: 4046922
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵

میزبانی اتاق عقد حرم بانوی کرامت از ۴۰ زوج جوان در ایام نوروز

مسئول اتاق عقد حرم بانوی کرامت با بیان اینکه حرم حضرت معصومه(س) در ایام نوروز 1401 از 40 زوج جوان میزبانی کرد، گفت: اتاق عقد حرم در ماه مبارک رمضان نیز به جز ایام شهادت امیرالمؤمنین(ع) در اختیار زوج‌های جوان خواهد بود.

اتاق عقد حرم مطهر بانوی کرامتبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، حجت‌الاسلام مهدی حسین‌زاده، مسئول اتاق عقد حرم مطهر بانوی کرامت طی سخنانی اظهار کرد: اتاق عقد حرم مطهر بانوی کرامت در ایام نوروز ۱۴۰۱ میزبان ۴۰ زوج جوان برای انجام عقد ازدواج بوده است.

وی با بیان اینکه نوبت‌گیری اتاق عقد حرم مطهر بانوی کرامت اینترنتی شده است و از این پس امکان ثبت‌نام به‌صورت حضوری وجود ندارد، ادامه داد: علاقه‌مندان برای استفاده از اتاق عقد حرم مطهر حضرت معصومه(س) می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی fatemi.amfm.ir/wed فرایند ثبت‌نام را انجام دهند و یا با مراجعه به پرتال جامع آستان مقدس فاطمه معصومه(س) در بخش پرتال‌ها بر روی گزینه پیوند آسمانی کلیک کرده و مراحل ثبت‌نام اتاق عقد را دنبال کنند.

مسئول اتاق عقد حرم مطهر بانوی کرامت با اشاره به اینکه برای ثبت‌نام اتاق عقد حرم مدارکی از جمله تصویر برگه جواب آزمایشگاه و تصویر فرم تکمیل شده رزرو نوبت در سایت قابل دانلود است، اضافه کرد: همچنین زوجین می‌توانند با مراجعه به یکی از دفاتر ازدواج فرم مذکور را تهیه کنند، تصویر صفحه دوم شناسنامه زوجین و تصویر طلاق‌نامه یا گواهی فوت همسر در صورت ازدواج دوم عروس ضروری است.

وی افزود: هزینه استفاده از اتاق عقد حرم حضرت معصومه(س) ۱۰۰ هزار تومان است که به‌صورت آنلاین در زمان ثبت‌نام قابل پرداخت است و در صورت درخواست عاقد، حق‌الزحمه عاقد ۵۰ هزار تومان است که به‌صورت نقدی در زمان عقد باید پرداخت شود.

حسین‌زاده ادامه داد: شرایط استفاده از اتاق عقد حرم مطهر عبارت از حضور به‌ موقع و خروج به هنگام، همراه داشتن حداکثر ۱۰ نفر به غیر از زوجین، استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی، ممنوعیت ورود افراد با علائم سرماخوردگی و عدم پذیرایی از مهمانان و زائران است.

وی گفت: ظرفیت اتاق عقد حرم مطهر بانوی کرامت دو اتاق است و در صورت خالی بودن ظرفیت امکان رزرو نوبت تا 10 روز را دارد و پس از تکمیل اطلاعات در سامانه ثبت‌نام اتاق عقد پیامکی از شماره ۳۰۰۰۱۱۲۲ مبنی بر ثبت و رزرو زمان عقد برای متقاضی ارسال خواهد شد.

مسئول اتاق عقد حرم حضرت معصومه(س) یادآور شد: اتاق عقد حرم مطهر بانوی کرامت با تغییر دکوراسیون و چینش جدید سفره عقد در ایام ماه مبارک رمضان نیز هر روز به جز ایام عزاداری اهل بیت(ع) با ظرفیت دو اتاق عقد از ساعت ۱۱ تا ۱۸ به‌صورت یکسره پذیرای زوج‌های جوان است.

انتهای پیام
captcha