ساخت ۵۰۰ واحد مسکونی مددجویی در آذربایجان غربی
کد خبر: 4051879
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۹

ساخت ۵۰۰ واحد مسکونی مددجویی در آذربایجان غربی

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: امسال ۵۰۰ باب منزل مسکونی در نقاط محروم استان با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) احداث و به مددجویان تحویل داده شد.

سردار حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سپاه شهدای آذربایجان غربی، سردار حبیب شهسواری، فرمانده سپاه شهدای استان اظهار کرد: امسال ۵۰۰ باب منزل مسکونی در نقاط محروم استان با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) احداث و به مددجویان تحویل داده شد.

وی افزود: این پروژه که از سال ۹۸ شروع شده بود و امسال با همت نیروهای بسیجی به پایان رسید و پروژه‌های مهم دیگری را هم با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی در سطح استان شروع خواهیم کرد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی ادامه داد: جدای از این برنامه‌ها در سال ۱۴۰۱ شاهد آغاز پروژه بسیار مهمی در سطح استان هستیم، که می‌تواند کم‌آبی را در بسیاری از روستاهای استان برطرف کند.

وی عنوان کرد: با امضاء تفاهم‌نامه فی مابین شرکت آبفای آذربایجان غربی و سپاه همچنین با ایجاد قرارگاه امام حسن(ع) شاهد آب‌رسانی به بسیاری از روستاهای دارای تنش شدید آبی خواهیم بود.

شهسواری ضمن اعلام یک خبر خوش برای بوکانی ها، تصریح کرد: خوشبختانه از این قرارداد ۵۱ درصد به بوکان اختصاص داده شده، که طی آن ۱۶۵ روستای این شهر از آب شرب بهره‌مند خواهند شد.

وی گفت: ارزش این قرارداد تنها در بوکان، ۵۰۰ میلیارد تومان است، که ۵۱ درصد کل اعتبار پروژه استان را به خود اختصاص داده و می‌تواند نقطه عطفی در تاریخ عمرانی این شهرستان باشد.

 

انتهای پیام
captcha