اعلام محدودیت‌های ترافیکی آذربایجان غربی در روز قدس
کد خبر: 4053294
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۰

اعلام محدودیت‌های ترافیکی آذربایجان غربی در روز قدس

سرپرست پلیس راهور آذربایجان غربی گفت: تمهیدات ویژه ترافیکی برای راهپیمایی روز قدس، با استفاده از تمام ظرفیت نیروی انسانی در زمینه ایجاد نظم و امنیت ترافیکی در معابر منتهی به محل برگزاری مراسم راهپیمایی در نظر گرفته شده است.

اعلام محدودیت‌های ترافیکی آذربایجان غربی در روز قدسسرهنگ رضا پناهی‌مقدم، سرپرست پلیس راهور آذربایجان غربی در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی در ارتباط با محدودیت‌های ترافیکی روز قدس اظهار کرد: تمهیدات ویژه ترافیکی برای راهپیمایی روز قدس، با استفاده از همه ظرفیت نیروی انسانی در زمینه ایجاد نظم و امنیت ترافیکی در معابر منتهی به محل برگزاری مراسم راهپیمایی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: روزه‌داران شرکت‌کننده در مراسم راهپیمایی از وسایل نقلیه عمومی استفاده کرده و به دلیل کمبود محل پارک از آوردن وسایل شخصی خودداری کنند.

سرپرست پلیس راهور آذربایجان غربی ادامه داد: : راندن دوچرخه و موتورسیکلت در مسیرهای راهپیمایی ممنوع بوده و از حرکت آنها جلوگیری به عمل خواهد آمد.

وی تصریح کرد: شهروندان از پارک خودرو در مسیر راهپیمایی جدا خودداری کنند، چرا که در صورت توقف، خودروی آنها توسط جرثقیل به محل دیگر انتقال خواهد یافت.

سرهنگ پناهی‌مقدم گفت: محدودیت های ترافیکی ایجاد شده در مرکز استان روز قدس در مسیر اصلی خیابان شهید منتظری به سمت مصلی بزرگ امام خمینی (ره)، تقاطع شهید مدنی_شهید مطری به سمت میدان ولایت فقیه، خیابان شهید طالقانی به سمت میدان ولایت فقیه، خیابان وحدت به سمت میدان دفاع مقدس- میدان جانبازان به سمت دفاع مقدس، از بریدگی اول بلوار شیخ شلتوت به سمت میدان دفاع مقدس، تقاطع مافی-رسالت به سمت میدان دفاع مقدس، تقاطع خیابان گلدیس با پزشکیان به سمت مصلی بزرگ امام خمینی(ره)، تقاطع عطایی-امام به سمت میدان ولایت فقیه، تقاطع بعثت-باکری به سمت خیابان شهید منظری، میدان جانبازان به سمت میدان دفاع مقدس و خیابان محراب به سمت مصلی بزرگ امام خمینی(ره) خواهد بود.

انتهای پیام
captcha