800 جلسه سبک زندگی رضوی در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 4053412
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۴

800 جلسه سبک زندگی رضوی در یزد برگزار می‌شود

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس در استان یزد از برگزاری 800 جلسه آموزشی سبک زندگی امام رضایی در سطح استان و در محلات مختلف در سال جاری خبر داد.

محمدحسین رحیمی نسب، آستان قدس رضوی یزدبه گزارش ایکنا از یزد، مراسم «قرار هشتم»، در هشتمین روز از ماه اردیبهشت، مصادف با بیست و ششمین روز از ماه مبارک رمضان، با حضور مسئول دفتر آستان قدس رضوی یزد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهریز، رئیس اداره بهزیستی مهریز، مسئولان کانون‌های خدمت رضوی و جمعی از خادمیاران فعال مهریزی در باغ غدیر این شهرستان برگزار شد. 

محمدحسین رحیمی‌نسب، مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان یزد در این مراسم با تجلیل از فعالیت‌های فرهنگی و پرشمار خادمیاران رضوی در سالی که گذشت، از اجرای برنامه‌هایی در سال جدید خبر داد و گفت: با هدف ترویج و اشاعه سبک زندگی رضوی، قرار است در سال جاری 800 جلسه آموزش سبک زندگی رضوی در سطح استان برگزار شود. 

رحیمی‌نسب از برگزاری این برنامه‌ها در راستای نمادسازی امام رضایی در محلات مختلف خبر داد و افزود: طبق فرموده مقام معظم رهبری، هدف انقلاب اسلامی ایجاد تمدن نوین اسلامی است و مهمترین راهبرد رسیدن به این هدف خانواده سالم و سبک زندگی ایرانی اسلامی است.

وی تأکید کرد: در این راستا، وظیفه خادمان و خادمیاران رضوی است که در راستای ترویج و توسعه سبک زندگی سالم و الهی تلاش کنند. 

رحیمی نسب، با برشمردن ملاک‌های سبک زندگی سالم عنوان کرد: سبکی سالم است که سلامتی جسمی و روحی را تأمین کند، باعث بهره وری بیشتر از عمر و زندگی شود و ما را به اهداف سالم و خیرخواهانه برساند.

قرائت قرآن توسط قاری و حافظ کشوری، اجرای گروه سرود رهپویان حرم، اجرای گروه تواشیح اسماءالحسنی و تجلیل از زوج جوان تازه ازدواج کرده از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام
captcha