محدودیت‌های ترافیکی روز عید فطر در کرمان
کد خبر: 4054263
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۲

محدودیت‌های ترافیکی روز عید فطر در کرمان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان کرمان محدودیت‌های ترافیکی نماز عید سعید فطر در شهر کرمان را اعلام کرد و گفت: از ساعت یک بامداد روز عید سعید فطر توقف هر نوع وسیله نقلیه، در مسیرهای منتهی به مصلی بزرگ کرمان ممنوع است.

محدودیت‌های ترافیکی روز عید فطر در کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی پلیس، سرهنگ اسماعیل خوشوقت، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان کرمان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم مؤمن و خداجو در ماه مبارک رمضان گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان برای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم نماز عید فطر محدودیت و ممنوعیت‌های ترافیکی در مسیرهای برگزاری مراسم را اعمال خواهد کرد.

وی افزود: براین اساس از ساعت یک بامداد روز عید سعید فطر توقف هرنوع وسیله نقلیه، در مسیرهای منتهی به مصلی بزرگ کرمان ممنوع و در صورت توقف نسبت به انتقال خودروها به پارکینگ اقدام خواهد شد.

رئیس پلیس راهور استان کرمان با بیان اینکه از ساعت ۴ صبح روز عید فطر، تردد از مسیرهای منتهی به میدان عاشورا ممنوع است، خاطرنشان کرد: از تقاطع شهيد عباس‌پور، مفتح به سمت جنوب، سه‌راه ورزش، بلوار جانبازان به سمت شرق، سه‌راهی بلوار جانبازان، مصلی به سمت غرب، سه‌راه تامين اجتماعی، کارگر به سمت شمال و غرب، ميدان بسيج به سمت شمال و از سه راه ارتش به سمت شرق محدودیت‌های ترافیکی اعمال خواهد شد.

وی افزود: با هماهنگی مدیر کل آموزش و پرورش، نمازگزاران می‌توانند خودروهای خود را در مدارس اطراف مصلی پارک کنند و برای موتورسیکلت نمازگزاران نیز، روبه‌روی حسینیه ثارالله تا تقاطع پاسداران در نظر گرفته شده است.

سرهنگ خوشوقت بیان کرد: با هماهنگی سازمان اتوبوسرانی شهر کرمان، سرویس ایاب و ذهاب در تمامی ایستگاه‌های اتوبوس شهر کرمان آماده سرویس‌دهی به نمازگزاران تا خیابان مصلی خواهد بود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان کرمان در پایان با اشاره به کمبود ظرفیت پارکینگ‌ها و رفاه حال نمازگزاران از شهروندان خواست تا حد امکان از ناوگان حمل‌ونقل عمومی برای شرکت در نماز عید فطر استفاده کنند.

انتهای پیام
captcha