نماز عید فطر فردا در مسجدالاقصی اقامه می‌شود + فیلم
کد خبر: 4054288
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۵

نماز عید فطر فردا در مسجدالاقصی اقامه می‌شود + فیلم

مفتی کل قدس ضمن اعلام قطعی شدن رؤیت هلال ماه شوال در شامگاه یکشنبه اعلام کرد که فردا دوشنبه نماز عید فطر در مسجدالاقصی اقامه خواهد شد.

به گزارش ایکنا به نقل از فلسطین الیوم، شیخ محمد حسین، مفتی کل قدس و سرزمین‌های فلسطینی شامگاه یکشنبه اعلام کرد که با قطعی شدن رؤیت هلال در فلسطین، فردا دوشنبه اولین روز عید است.

شیخ حسین تایید کرد که وقت نماز عید فطر در فلسطین ساعت 6:25 صبح خواهد بود و در مسجدالاقصی نماز عید فطر با حضور ده‌ها هزار نمازگزار اقامه خواهد شد.

این در حالی است که همزمان با آغاز ایام عید فطر فلسطینیان، رژیم صهیونیستی با اتخاذ تدابیر امنیتی و فشار اقتصادی بر فلسطینیان سعی دارد این روزهای عید هم عرصه را بر آنها تنگ کند.

بر اساس اعلام منابع فلسطینی رژیم صهیونیستی از عصر سه شنبه تا صبح جمعه به مناسبت عید استقلال (سالروز اشغال فلسطین) گذرگاه‌های غزه و کرانه باختری را تعطیل می‌کند.

منابع صهیونیستی اعلام کردند که پس از برآورد اوضاع امنیتی و به دستور مسئولان سیاسی، قرار بر این شده که از سه شنبه تا جمعه محدودیت‌هایی سراسری در کرانه باختری به اجرا گذاشته شده و روز جمعه گذرگاه‌های این منطقه و نوار غزه بازگشایی خواهد شد.

در ادامه ویدئویی از تکبیر نمازگزاران در مصلای مسجد الاقصی در حین اعلام فرارسیدن عید سعید فطر در سرزمین‌های فلسطینی را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام
captcha